Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Köpa iPhone › Tråden för oss som beställt en iPhone 3G men inte fått den än.
-
AuthorPosts
-
När beställde du den?
Förra veckan, och den skickades den tredje. Fick ett tracking number, men när man kollar upp det på Canada Post’s site så står det bara “September 3rd, item accepted at the post office”. Har inte ändrats sen den tredje.
[HTML]2008/09/09 – 08:38 – International item has left Canada
2008/09/08 – 11:18 – NORTH YORK, ON Item accepted at the Post Office [/HTML]Så står det på min 😮
@joalof 11504 wrote:
[HTML]2008/09/09 – 08:38 – International item has left Canada
2008/09/08 – 11:18 – NORTH YORK, ON Item accepted at the Post Office [/HTML]Så står det på min 😮
Du går också via Canada post’s sida antar jag? Fan, vad min eBay-säljare suger.
Har de inte ändrats imorrn ska jag ringa Canada post.Min säljare svarar inte på email, men han har ju uppenbarligen skickat den.
Ringde Canada post. Visar sig att idioten faktiskt skickat det med båt så det kommer ta 4-6 VECKOR innan den kommer… Seriöst, vem fan skickar små jävla paket med båt???
Snåla jävlar som vill göra maximal vinst.
@iPhoneinfo.se 11517 wrote:
Flygpost ligger på ca 400-600 kr. Men då är den också framme inom 2-3 dagar 🙂
Är det verkligen så dyrt? Så mkt kan det väl inte kosta?
Egentligen är det väl inte hela världen att det tar ett tag, med tanke på att det inte går att låsa upp den än ändå. Väntar ju på mjukvaruunlock från Dev team
@johnfa 11518 wrote:
Är det verkligen så dyrt? Så mkt kan det väl inte kosta?
Egentligen är det väl inte hela världen att det tar ett tag, med tanke på att det inte går att låsa upp den än ändå. Väntar ju på mjukvaruunlock från Dev team
Jag fick betala 100 dollar (ca 700 kr) för att frakta en iPhone från USA till Sverige via FedEx. Det tog dock 1,5 dag också.
@iPhoneinfo.se 11523 wrote:
Jag fick betala 100 dollar (ca 700 kr) för att frakta en iPhone från USA till Sverige via FedEx. Det tog dock 1,5 dag också.
Ah, med FedEx. Tänkte vanlig flygpost som brukar ta runt 6-7 dagar, det kan inte kosta mer än $20.
OMG! 🙁
Min frakt var gratis, eller han betalade, och skickade det via nån express grej, plus att han skickade den som gåva med ett värde på 20 dollar. Hos en annan ebay säljare (som också hade en iphone auktion) frågade jag vad det skulle kosta, då sa idioten 70 dollar :D.
Tack o lov fick man det gratis!
Lider med dig JohnFa 🙁 🙁 🙁
@joalof 11545 wrote:
OMG! 🙁
Min frakt var gratis, eller han betalade, och skickade det via nån express grej, plus att han skickade den som gåva med ett värde på 20 dollar. Hos en annan ebay säljare (som också hade en iphone auktion) frågade jag vad det skulle kosta, då sa idioten 70 dollar :D.
Tack o lov fick man det gratis!
Lider med dig JohnFa 🙁 🙁 🙁
Tack 🙁
Skickade ett ganska argt mail till honom. Har aldrig varit med om det förut på eBay. Han borde i alla fall gett mig ett par alternativ. Man antar ju att det är flyg om gäller för det har det alltid varit med andra man köpt av. Kommer bli dålig feedback till honom kan jag lova.
En annan som köpte av honom tog kontakt med mig ang att paketet fastnat på postkontoret. Han lär ju också bli förbannad när han får reda på att det går med båt.
Seriöst, båt! Det är ju faktiskt inte 1879 längre. Med min tur sjunker väl skeppet nånstans utanför Algarve-kusten också.
2008/09/10 14:53 International shipment has arrived in the destination country
:o:o:o:o:o:o
Jag kan avskriva mig från listan nu! En snäll dam överlämnade ett fint paket! Inga extra avgifter än så länge 🙂
Snackade precis med Canada post. Den har skickats med båt… 4-6 veckors väntetid.
Den här killen kommer få negativ feedback från mig, definitivt…jocke: snyggt! Har du börjat lattja med den nåt?
Fan va tråkigt, sånt suger riktigt hårt. 😡
Jag försöker bekanta mig med den, drog ner det är kulspelet i en labyrint, rätt kul faktiskt :D. Väntar nog med att uppdatera den tills 2.1 kommer imon. 😉
@jocke 11654 wrote:
Fan va tråkigt, sånt suger riktigt hårt. 😡
Jag försöker bekanta mig med den, drog ner det är kulspelet i en labyrint, rätt kul faktiskt :D. Väntar nog med att uppdatera den tills 2.1 kommer imon. 😉
Det suger hårt.
Har du skaffat ett upplåsningkort? Skulle vara intressant att vet hur det funkar.
Jag hoppas att det kommer en upplåsning nu när 2.1 släpps.UPPDATERING OM HUR DET GÅR FÖR MIN IPHONE!!!!! den är fortfarande på nån båt ute på atlanten…
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.