Trådnamn borttaget

Front page Forums Köp & Sälj Trådnamn borttaget

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author
    Member
    Post count: 3

Väldigt många som har fått för sig att man kan använda forumet som en reklampelare. /iAsh

Molo
    Member
    Post count: 196

Ehh reklam?

PhoneStuff.se
    Member

Ja men vi har inte världens största budget som alla de stora företagen. Vi är två vanliga killar som är 18 år och 20 år. Så hade varit snällt ifall vi hade lite reklam här =)

Men vad tycker du om butiken? =)

kermit5
    Member
    Post count: 12

@PhoneStuff.se 84000 wrote:

Borttaget /iAsh

1. Ni säljer fodral olagligt. T.ex. Ert Paul Frank fodral som är en kopia – orginal kostar ca 300kr
    2. ni är inte billigast!

kermit5
    Member

@PhoneStuff.se 84004 wrote:

Ja men vi har inte världens största budget som alla de stora företagen. Vi är två vanliga killar som är 18 år och 20 år. Så hade varit snällt ifall vi hade lite reklam här =)

Men vad tycker du om butiken? =)

Jag är 16 och säljer fodral. Jag fick inte ha någon reklam…

PhoneStuff.se
    Member

Nej det är inte olagligt. Och det INTE kopior. Så var snäll att inte komma med falska anklagelser

kermit5
    Member

@PhoneStuff.se 84007 wrote:

Nej det är inte olagligt. Och det INTE kopior. Så var snäll att inte komma med falska anklagelser

Enligt svensk lag är det olagligt att sälja piratkopierade varor. Dessa fodral som jag så många gånger stött på kommer säkert från kina, vilket betyder att de är kopior.

Här är ett fodral i orginal:
    Paul Frank Zoom Julius Case för iPod touch (andra generationen) – Apple Store (Sverige)
    Det är inte realistiskt att sälja ett Paul Frank iphonefodral för 59kr orginal!

Jag anklagar er inte, det är för ert eget bästa, så att ni inte så ska råka ut för problem 🙂

kermit5
    Member

@kermit5 84008 wrote:

Enligt svensk lag är det olagligt att sälja piratkopierade varor. Dessa fodral som jag så många gånger stött på kommer säkert från kina, vilket betyder att de är kopior.

Här är ett fodral i orginal:
    Paul Frank Zoom Julius Case för iPod touch (andra generationen) – Apple Store (Sverige)
    Det är inte realistiskt att sälja ett Paul Frank iphonefodral för 59kr orginal!

Jag anklagar er inte, det är för ert eget bästa, så att ni inte så ska råka ut för problem 🙂

Piratkopior pÃ¥ nätet – Konsumenträtt – http://www.gp.se

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.