Trasig iphone 2 gånger på en månad.

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Trasig iphone 2 gånger på en månad.

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author
    Member
    Post count: 8

Tjena
    Köpte min iphone 3g i mitten av augusti, den funkade fint ända tills skärmen började visa en massa konstiga färger. Gick till telia och dom skickade in den på reparation. Tydligen så gick det inte att reparera den så jag fick en ny:). Men nu efter jag använt den nya telefonen i ca 10 dagar så är det nått fel med volym knappen på sidan. När jag trycker en gång för att få högre volym så höjs den direkt till max sen när jag försöker trycka ner ljudet så går det knappt eftersom det åker upp hela tiden. Det är som om man håller inne båda ljud knapparna samtidigt. Ibland händer det även att ljud knappen får liv i sig och trycker upp ljudet automatiskt…… blir bara att gå till telia imorgon. Någon mer som har en iphone som gått sönder mer än en gång? Trött på att det aldrig ska fungera.:mad2:

iPhoneinfo.se
    Member
    Post count: 1973

Ja, det är verkligen trist när sånt förekommer. Du har väl fått 2st måndagsexemplar… 🙁

iPhoneinfo.se
    Member

Ja, det är verkligen trist när sånt förekommer. Du har väl fått 2st måndagsexemplar… 🙁

iPhoneinfo.se
    Member

Simba
    Member
    Post count: 1063

Hmm, nästan unikt med så mycket problem! :/ Jag sörjer med dig!

Simba
    Member

Simba
    Member

Al3x
    Member
    Post count: 272

Hade också samma problem, den iPhonen jag har nu är min tredje. Jag köpte min första 11 juli, repa i skärmen, fick åka till Anovo. 2,5 veckor gick. Fick en “ny”. Hela högra delen där uppe var helt vit så då fick jag skicka in den igen. 3 veckor där och nu har jag äntligen fått min tredje som verkar fungera.

Al3x
    Member

Hade också samma problem, den iPhonen jag har nu är min tredje. Jag köpte min första 11 juli, repa i skärmen, fick åka till Anovo. 2,5 veckor gick. Fick en “ny”. Hela högra delen där uppe var helt vit så då fick jag skicka in den igen. 3 veckor där och nu har jag äntligen fått min tredje som verkar fungera.

Al3x
    Member

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.