trassel med sync

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone trassel med sync

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Posts
  • Uno
    Member
    Post count: 30

    När jag ansluter telefonen till datorn får jag ett felmeddelande som säger att synkronisering har avaktiverats på den här datorn. När jag klickar OK för att aktivera synkronisering får jag direkt ett windows-meddelande som säger att SyncServer har slutat fungera, sedan ett iTunes-meddelande som säger att iTunes inte kan läsa leverantörsdata från synkroniseringstjänsten.

    När jag kör synkroniseringtester genom hjälpmenyn i iTunes så får jag två felmeddelanden, EventFixer och Syncli har slutat fungera, sedan säger den iallafall att alla tester klarades. Men jag kommer inte åt telefonen i iTunes.

    Freebo
    Member
    Post count: 4365

    Se i FAQn hur du installerar om iTunes

    Uno
    Member
    Post count: 30

    Jag antar att du menade FAQ:n i din signatur. Har följt den och ominstallerat iTunes. Precis samma sak ändå.

    1. iTunes
    2. QuickTime
    3. Apple Software Update
    4. Apple Mobile Device Support
    5. Bonjour
    6. Apple Application Support (finns i iTunes 9 eller senare)
    7. Apple Software Update
    8. Reboot!

    Ska software update tas bort som tredje eller sjunde?

    Det funkade bra innan jag uppdaterade till senaste iTunes förresten. Idéer?

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.