Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Operatörer & abonnemang › Tre & iPhone
-
AuthorPosts
-
Jag har ett treabb och jag får min iPhone på måndag, en import som aldrig varit låst.
Någon här med tre som kan ge mig en lugn helg?En annan fråga. Om det nu funkar fullt ut med tre, kommer jag att få en chock när nästa räkning kommer? Surfar aldrig med mina mobiler eller något annat med internetanknytning.
Kan man i en iPhone helt spärra att man får internetuppkopplingen via 3G? Wi-Fi vill man ju ha, men absolut inte internet & 3G…
Stänger det av 3G m.m. osv för själva telefonsamtal Eller kan man styra det mot datatrafik?
Fortsätter i min “gamla” tråd.
Sedan jag bytte till iPhone kommer jag inte åt röstbrevlådan, hur ska man göra för att få igång det igen? Är det hos Tre eller är det i telefonen?
T9?
Har lagt in ett program, “speeddial” finns det något “svenskare” än det som är bra? I detta program kan man lägga in 9 telefonnummer.
Finns det något qwerty “tangentbord” som man kan lägga in som ersättare till original som dessutom klarar ÅÄÖ direkt?
1, förmodligen 3. Läs på deras sida…
2, finns inte. iPhone har ett eget system med rättstavning och ordförslag. Läs i instruktionsboken (finns o ladda hem från Apples sida)Hoppas det gav något
Tack för svaret.
Till tråden:
Ringde kundtjänsten på Tre, fick detta besked.
Om man har en iPhone där röstbrevlådan inte fungerar, ring detta nummer: *5005*86*333#
Detta gör att man lägger in att var gång man trycker på knappen “röstbrevlåda” så ringer telefonen upp 333 och spelar upp de meddelanden man har där. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.