Trillian Astra IM

Front page Forums Övriga ämnen Trillian Astra IM

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Member
    Post count: 482

Jag har varit motståndare mot trillian länge tills denna nya Trillian astra kom ut och den funkar klockrent och finns även till iPhone men inte alla funktioner än. För den som är trött på MSN och deras reklam bröte tycker jag att dom skall ge detta ett test. Jag kör Twitter/Facebook/ICQ/MSN/Google talk/Mina mail/ och det finns massa till och allt ser lika dant ut om du snackar i Facebook eller msn osv. Jag har en bild här på hur det kan se ut finns så många olika inställningar.

dump00111.th.jpg

Trillian – IM, Astra, Windows Live, Facebook, Twitter, Yahoo, MySpace, AIM, Email, and more!

Pzycho
    Member
    Post count: 36

Sjukt trevlig messenger 🙂
    Har testat tidigare versioner på windows, men även kört via wine i ubuntu men väntar på en ren linux version.
    Ni med windows eller osx bör verkligen ta en titt på det

Mr Fyhr
    Member
    Post count: 482

@pzycho 53591 wrote:

Sjukt trevlig messenger 🙂
    Har testat tidigare versioner på windows, men även kört via wine i ubuntu men väntar på en ren linux version.
    Ni med windows eller osx bör verkligen ta en titt på det

Jag tror nog att Linux är på G kompisen sitter med på Linux och hade läst att det troligtvis kommer. Det är ju inte skitsvårt program så vi får hoppas och det är så skönt att slippa all skit som finns i MSN reklam hit och loggas dit och så får du inte göra så där och så lite mera reklam…..

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.