Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › Untethered jailbreak för iOS 4.2.1 kommer innan jul!
-
AuthorPosts
-
comex’s untethered jailbreak for iOS 4.2.1 coming before Christmas
Samma kille som fixade “Jailbreakme” via Safari i iPhonen (Comex) har sagt på Twitter att det kommer att fixas en untethered jailbreak till iPhone 4 med 4.2.1 innan julafton!
Trevlig julklapp va?
För mer info: Kolla Musclenerd som via Twitter idag visade upp en jailbreakad version av iPod Touch med 4.2.1 på YouTube: YouTube – Untethered 4.2.1 JB on ipt4g
Nu börjar ÄNTLIGEN saker och ting hända för oss med iPhone 4 som bara vill jailbreaka!
skit i iphone 4 vi vill ha till ipad =)
YES, väntat på detta.
När ungefär ? 😀Kommer det vara lika enkelt som JailbreakMe eller ?
Det är Niice =)
Har 4.1 just nu med Limera1n, new bootrom, bb 05.14.02, finns det unlock till denna?Untethered iOS 4.2.1 Jailbreak for iPhone 4 Is On Track For Release On Christmas Eve ! 😉
nåt nytt angående upplåsning till iphone 4?
Jag kan tipsa om Jailbreakaiphone.se där ni kan se vad som går att jailbreaka och låsa upp i dagsläget.
Mitt i natten och sådär så jag orkar inte skriva men länkar om goda nyheter!
iClarified – Apple News – iPhone Dev-Team Announces ‘Backup Plan’ Untethered Jailbreak is Nearly Readyieriksson;84974 wrote:jag kan tipsa om Jailbreaka iPhone eller iPad – JailbreakaiPhone.se där ni kan se vad som går att jailbreaka och låsa upp i dagsläget.fett med kärlek!!!
någon borde slänga upp en guide inatt om nu jailbreak för 4.2.1 släpps väntar otåligt att få den i min iphone4 =D men vet inte hur man gör ? 😀 laddar ner något program och trixar? 😛
@firstzealot 85043 wrote:
någon borde slänga upp en guide inatt om nu jailbreak för 4.2.1 släpps väntar otåligt att få den i min iphone4 =D men vet inte hur man gör ? 😀 laddar ner något program och trixar? 😛
Man kan jailbreaka 4.2.1.
Kolla bara på länken ovan min första post…
@jonneracer 85052 wrote:
Men det är inte unthetered än och det är det de flesta vill ha.
Läste på redmondpie att unthetered jb kanske inte hinner komma till julafton.Stämmer bra enligt comex vad jag har förstått beror det på att p0sixninja och musclenerd håller på att bråkar om något.
Jag kan ha mycket fel vet inte men så uppfatta jag det:)
@mevvan 85056 wrote:
Stämmer bra enligt comex vad jag har förstått beror det på att p0sixninja och musclenerd håller på att bråkar om något.
Jag kan ha mycket fel vet inte men så uppfatta jag det:)
läste att det kanske skulle dröja till nyår tills vi får se en sådan jailbreak som vi alla väntar på 🙁
Jag känner spontant att jailbreak är prio 2 unlock utan att använda ipads baseband samt unlock till ip4 borde vara prio 1 majoriteten. (Tänk på alla i USA som använder Tmobile) de är flera än alla abbonenter i sverige sammanlaggt.
Här är en sida där dom påstår att den nya untethered jailbreak är ute!
Då man klickar på nedladdningen för redsn0w här så kommer man till en sida där man antingen får ta del av en undersökning eller pröjsa en slant för att slippa.
Jag stängde i alla fall ner fönstret där, men vet nån om detta funkar eller?
Använd bara oficiella sidor !! annat är trams virus, spam mm
iPhoneReservdelar.se wrote:Jag känner spontant att jailbreak är prio 2 unlock utan att använda ipads baseband samt unlock till ip4 borde vara prio 1 majoriteten. (Tänk på alla i USA som använder Tmobile) de är flera än alla abbonenter i sverige sammanlaggt.Känner lite likadant men det kanske är så att unlocken bara är allmänt svårare så de sparar lite på den vem vet..
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.