uppdatera operatörsinställningarna?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone uppdatera operatörsinställningarna?

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author
    Member
    Post count: 119

hej fick up en skylt när jag koppla in min iphone i datorn om att uppgradera operatörsinställingarna på min iphone 3g, jag har telia , vad innebär detta igentligen ? kommer min jailbreak försvinna ? svara fort gärna ^^

Deks
    Member

@deks 29039 wrote:

hej fick up en skylt när jag koppla in min iphone i datorn om att uppgradera operatörsinställingarna på min iphone 3g, jag har telia , vad innebär detta igentligen ? kommer min jailbreak försvinna ? svara fort gärna ^^

Ingen som har en aning ?

Mekke
    Member
    Post count: 2271

Det gör så att vissa saker funkar bättre med vissa operatörer. Det förstör inget jailbreak eller baseband eller nått, det gör bara telefondelen lite bättre 🙂

Deks
    Member

tackar för hjälpen =)) igen

mossarelli
    Member
    Post count: 1847

Den uppdaterar olika saker för att du ska sova bättre om natten. Du får nya fina bilder att ha uppe i vänstra hörnet istället för text. I den senaste uppdateringen kan jag tänka mig att Telenor och Halebop får vara med och dela kakan.

Toobo
    Member
    Post count: 27

går det på nått vis att updatera operatörs inställningarna sj eller görs de bara automatiskt??

mossarelli
    Member
    Post count: 1847

Du kopplar in iPhone i iTunes via usb-sladden. Väldigt manuellt.

Toobo
    Member
    Post count: 27

§jo så lång e ja me men sen brukar de ju komma upp att man behöver updatera men kan man på nått sätt ska efter updateringar manuellt eller leter den enbart automatiskt??

steffe
    Member
    Post count: 2452

Varför ska man leta själv?Detta är en service från operatören,du lär knappast hitta mer själv än vad din operatör skickar ut ändå.

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.