vad kostar det at surfa med iphona utan abonemang?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Operatörer & abonnemang vad kostar det at surfa med iphona utan abonemang?

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Member
    Post count: 3

funderar på köpa iphone utan abonemang.. vad kostar det att surfa då? någon som vet?

Freebo
    Member
    Post count: 4365

Det beror ju på vilket abonnemang du tänker köra på den… var lite mer specifik

heppa87
    Member

@freebo 54018 wrote:

Det beror ju på vilket abonnemang du tänker köra på den… var lite mer specifik

jag har tele2 comviq fast pris nu och vill behålla det…

Freebo
    Member

Ja du, en god idé vore ju att titta på Tele2’s prislistor…Fastpris – Mobilabonnemang – Tele2

heppa87
    Member

@freebo 54020 wrote:

Ja du, en god idé vore ju att titta på Tele2’s prislistor…Fastpris – Mobilabonnemang – Tele2

okej…jag är inge vidare bra på sånna här saker men är 15kr/mb dyrt eller billigt? 15/mb säger mig inte mkt

Freebo
    Member

15:- per MB motsvarar 15:- för att titta på Aftonbladets första sida. Det är rena rama rånet!

Lägg till en av tilläggstjänsterna som Mobil Surf Small för 29:-/månad om du surfar lite eller måttligt (200MB) eller Medium (1000MB) om du vill streama musik som t.ex. SR Podradio eller Spotify

Exempel på dataförbrukning för 200 MB:
    Aftonbladet wap: 2500 ggr
    Sökning på Google: 13 000 st
    Radio (mobil.sr.se): 600 min
    Mail: 30 000 st
    You Tube-klipp: 70 st
    (exemplen är uppskattade och kan variera något).

Längst ned på sidan hittar du funktionen för att beställa desa tilläggstjänster

H3NR11K
    Member
    Post count: 1433

Jag använder mig av 200MB månaden från Tele2. Det är prima för mig eftersom att både plugget och hemmet har WiFi. Dock så ligger jag nästan alltid på gränsen och då stremar jag inte musik eller kollar på youtube utanför wifi.

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.