Väderfunktionen

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Väderfunktionen

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author
    Member
    Post count: 43

Hej,

väderfunktionen vägrar hitta min stad 😡

Nätet fungerar och jag är uppkopplad mot edge. När jag skriver in mitt postnummer 98135 så kommer det städer från mexico,poland och italy.

Prövar jag att skriva kiruna så hittar den inget, inte heller stockholm vilket jag tycker är väldigt konstigt 😮

Så vad är problemet?

haren
    Member
    Post count: 200

@frigo 2980 wrote:

Hej,

Nätet fungerar och jag är uppkopplad mot edge. När jag skriver in mitt postnummer 98135 så kommer det städer från mexico,poland och italy.

Prövar jag att skriva kiruna så hittar den inget, inte heller stockholm vilket jag tycker är väldigt konstigt 😮

Så vad är problemet?

Det fungerar för mig iaf. Jag kan lägga till svenska postnummer. Dock så tror jag inte att det är 52grader i västerås just nu :p

Men många har haft problem med väder applikationen. Du får testa googla fram nått. Finns massor med amerikanska trådar i olika forum kring detta! Vissa har fått installera om Väder applikationen manuellt!

// h

frigo
    Member

@haren 2983 wrote:

Det fungerar för mig iaf. Jag kan lägga till svenska postnummer. Dock så tror jag inte att det är 52grader i västerås just nu :p

Men många har haft problem med väder applikationen. Du får testa googla fram nått. Finns massor med amerikanska trådar i olika forum kring detta! Vissa har fått installera om Väder applikationen manuellt!

// h

Okej, så ifall man ens får den å funka så betyder det inte att den funkar så bra iaf. Får nog vara då 😀

Tack igen!

Nostromo
    Member
    Post count: 24

@frigo 2980 wrote:

Hej,

Så vad är problemet?

För mig fungerar det att lägga in genom postnummer, den hittade min lilla by på ca 2000 inv :P… och till haren så kanske du har glömt att ändra till Celsius istället för Fahrenheit.

frigo
    Member

@nostromo 2987 wrote:

För mig fungerar det att lägga in genom postnummer, den hittade min lilla by på ca 2000 inv :P… och till haren så kanske du har glömt att ändra till Celsius istället för Fahrenheit.

Skrev du bara in t.ex. 98135? Eller skrev du något annat?

Fan va less jag blir. VILL HA VÄDER 😡

jumpcut
    Member
    Post count: 201

@haren 2983 wrote:

// h

52*F är väl typ tio grader Celsius?

haren
    Member

Ja just fan, glömde att ändra till celsius :D:D

// h

Nostromo
    Member
    Post count: 24

@frigo 2989 wrote:

Skrev du bara in t.ex. 98135? Eller skrev du något annat?

Fan va less jag blir. VILL HA VÄDER 😡

Japp, fast jag skrev 31441 och vips så kom min lilla by upp :P.. Hehe haren, det kan hända den bäste 😉

haren
    Member

@nostromo 3051 wrote:

Japp, fast jag skrev 31441 och vips så kom min lilla by upp :P.. Hehe haren, det kan hända den bäste 😉

hehe ja, jag ändrade ju till västerås och såg både celsius och farenheit men tanken slog mig aldrig 🙂 haha!

// h

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.