Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Vända bilder
-
AuthorPosts
-
Hej,
Ny på forumet, fick min telefon för bara en vecka sedan så man har inte riktigt lärt sig hur den fungerar ännu. Överlag är jag nöjd, men det är en sak jag inte riktigt har greppat ännu, hur man vänder och roterar bilder. Jag kunde göra det i min gamla Sony Ericsson, men i iPhonen hittar jag ingen sådan funktion.
Någon som kan hjälpa mig?
Njae,
Det är jag iof införstådd med, men jag menar att rotera bilden så att den är liggande när man håller telefonen rak och vise versa…
Man kan ju ta och ladda över bilden via iTunes och rotera den i ett bild-program i datorn och sedan ladda över den igen i telefonen, men det måste ju finnas ett enklare sett…
Njae,
Det är jag iof införstådd med, men jag menar att rotera bilden så att den är liggande när man håller telefonen rak och vise versa…
Man kan ju ta och ladda över bilden via iTunes och rotera den i ett bild-program i datorn och sedan ladda över den igen i telefonen, men det måste ju finnas ett enklare sett…
Njae,
Det finns ett program på AppStore som heter Photogene, det kostar 38kr och har funktioner som Crop, straighten, rotate and mirror osvosv. Skitbra program, men personligen så använder jag det aldrig :rolleyes:
Lycka till!
Det finns ett program på AppStore som heter Photogene, det kostar 38kr och har funktioner som Crop, straighten, rotate and mirror osvosv. Skitbra program, men personligen så använder jag det aldrig :rolleyes:
Lycka till!
Lycka till!
Många tack!
Ska tanka ner programmet så fort jag kan!
Många tack!
Ska tanka ner programmet så fort jag kan!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.