Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Köpa iPhone › Vilket abonnemangs val på telia?
-
AuthorPosts
-
Hej! hade tänk ja ska åka in och teckna ett abonnemang på telia imorn! 🙂 En iphone 3G 8/16 gig det kvittar men helst 16 bara det inte blir för dyrt:)
Vilken sorts abonemang tycker ni jag ska ta? vill helst betala så lite som möjligt för iphonen i affären! men jag vill inte vara bunden mer än 18 månader! Villket är det “bästa” abonnemangsvalet tro? fasta månadsavgiften får ju helst ligga under 500 lappen 🙂 kommer nog surfa mkt på den med så behöver väll fri surf elle nåt med!
Tack på förhand! mvh markus.
Avgiften på telefonen blir 1kr, anslutningsavgift blir 250kr i butik(gratis om du beställer på nätet). Detta erbjudande går inte att få på 18mån.
Detta erbjudande finns på Telia.se + alla andra abb.former
Jag tror det lägsta priset är 1890 kr kontant för 18 mån med imidi (489kr mån).
Men annars kanske man kan ta en förhöjd månadsavgift på ett annat billigare abonnemang, och på så sätt komma undan med lite mindre kontant betalning.
jag har iSurf köpt i butik betalade 1 kr endast, inga 250kr i anslutningsavgift.
betalar 150+149+99(sms till alla valfritt då) = 398kr i 24månader,
iSurf finns att få på ett 18 månaders abb också jag fick förfrågan i telias butik.@spjonky 27151 wrote:
jag har iSurf köpt i butik betalade 1 kr endast, inga 250kr i anslutningsavgift.
betalar 150+149+99(sms till alla valfritt då) = 398kr i 24månader,
iSurf finns att få på ett 18 månaders abb också jag fick förfrågan i telias butik.Och då hamnade priset på telefonen på? (med 18mån)
Belv en iphone 3g 8 gb^^ telia iSurf 199:- 18 månaders bin tid! betala 766:- i butiken
Hur lyckades du med det?
18 x 200 = 3600
3600 + 766 = 4366 :- och samtidigt får du surfa ganska mycket?Gäller detta bara i butikerna?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.