Vilket är bäst?

Front page Forums Övriga ämnen Vilket är bäst?

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author
    Member
    Post count: 178

Hej! Jag har runkeeper PRO just nu, funkar kanon! 🙂
    Men idag så såg jag en app i AppStore som heter: Nike+ GPS. någon som testat det och vet om det är bättre än runkeeper PRO?

Skrivet från min iPhone ifall det ser lite konstigt ut.

TruB
    Member
    Post count: 476

runkeeper är mer populärt, nike+ fungerar ihop deras tillbehör som räknar steg i din sko.

H3NR11K
    Member
    Post count: 1433

Men va är skillnaden från Nike+ och Nike+ gps? Att man ser var man sprungit med gps appen? Ovärt 15kr isåfall :-p

bozz
    Member
    Post count: 1199

@h3nr11k 77687 wrote:

Men va är skillnaden från Nike+ och Nike+ gps? Att man ser var man sprungit med gps appen? Ovärt 15kr isåfall :-p

Med Nike+ behöver du deras lilla mottagare, med Nike+ gps räcker det med iphonen. Tror jag 😛 (Nike+ kan alltså användas till ipod)

Jag funderar också på vilken jag ska köpa, men jag är mer inne på Runmeter!? Den verkar ha fler funktioner än runkeeper plus att den är billigare?!

H3NR11K
    Member
    Post count: 1433

@bozz 77696 wrote:

Med Nike+ behöver du deras lilla mottagare, med Nike+ gps räcker det med iphonen. Tror jag 😛 (Nike+ kan alltså användas till ipod)

Jag funderar också på vilken jag ska köpa, men jag är mer inne på Runmeter!? Den verkar ha fler funktioner än runkeeper plus att den är billigare?!

Så den funkar som runkeeper då.. Well de vill nog leka inom den marknaden också.

Kolla med iash? Han gör gärna ett test eller två tror jag 🙂

trigger_killer
    Member
    Post count: 303

Jag tycker runmeter funkade mycket bättre än runkeeper!… runkeeper strulade med gps signalen…

bozz
    Member
    Post count: 1199

@trigger_killer 77730 wrote:

Jag tycker runmeter funkade mycket bättre än runkeeper!… runkeeper strulade med gps signalen…

Sprang du samma rundor med båda? Känns som det är mer iphonens gps än själva programmet som strular, men vet itne..

Är det några funktioner som man saknar i runmeter men som finns i runkeeper? Kan man få tid/km i runmeter, sätt att man kan få det i staplar uppdelat per km i runkeeper, det verkar spännande:P

jagfonen
    Member
    Post count: 9

Jag tycker runkeeper fungerar bra. men såg att Nike har släppt en app som ligger på topplistan och är billigare.

imported_Thian
    Member
    Post count: 1020

Kör RK PRO, är mycket nöjd.

Tycker Nike+ GPS ser ganska löjligt ut.
    Dock ganska stor prisskillnad.

Har man inte redan köpt något är det kanske värt att testa Nike 🙂

imported_iAsh
    Member
    Post count: 647

@h3nr11k 77721 wrote:

Så den funkar som runkeeper då.. Well de vill nog leka inom den marknaden också.

Kolla med iash? Han gör gärna ett test eller två tror jag 🙂

Nu är sommaruppehållet slut, och jag är redo att göra tester igen.

PMa eller skriv i någon av mina test-trådar.

trigger_killer
    Member
    Post count: 303

@bozz 77731 wrote:

Sprang du samma rundor med båda? Känns som det är mer iphonens gps än själva programmet som strular, men vet itne..

Är det några funktioner som man saknar i runmeter men som finns i runkeeper? Kan man få tid/km i runmeter, sätt att man kan få det i staplar uppdelat per km i runkeeper, det verkar spännande:P

Jag sprang samma runda, och varje gång hade runkeeper dött, så jag provade runmeter och funkade kanon… så igentligen vet jag inget om skillnaden mer än att runmeter funkar bättre i skogen (För mig iaf)!

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.