Front page › Forums › Övriga ämnen › Vinn spotify invites i forumet!
-
AuthorPosts
-
Jag har ganska många spotify invites och eftersom ni är dom bästa som finns så tänkte jag göra en tävling om dom. REGLER:
Man börjar på 1 och ska räkna upp till 20. Så om jag skriver 1 så MÅSTE nästa skriva 2 osv. Man får INTE skriva så här: 1,2,3,4,5…. och inte heller flera inlägg i rad, det måste vara minst 1 inlägg från en annan person imellan. Efter att någon har nått 20 skickar jag en inv i ett PM och vi börjar om från 1. Du kan bara vinna 1 spotify invite. Den som bryter mot någon av dom här reglerna blir diskvaliserad och kan inte få någon spotify invite. Jag kommer hålla på med i 3 dagar från och med idag (27 februari 09) och efter det så säger jag till om vi fortsätter.Exempel:
Jag: 1
Någon: 2
Jag igen: 3
Någon: 4osv till 20.
@Äppelphone 26349 wrote:
Jag har ganska många spotify invites och eftersom ni är dom bästa som finns så tänkte jag göra en tävling om dom. REGLER:
Man börjar på 1 och ska räkna upp till 20. Så om jag skriver 1 så MÅSTE nästa skriva 2 osv. Man får INTE skriva så här: 1,2,3,4,5…. och inte heller flera inlägg i rad, det måste vara minst 1 inlägg från en annan person imellan. Efter att någon har nått 20 skickar jag en inv i ett PM och vi börjar om från 1. Du kan bara vinna 1 spotify invite. Den som bryter mot någon av dom här reglerna blir diskvaliserad och kan inte få någon spotify invite. Jag kommer hålla på med i 3 dagar från och med idag (27 februari 09) och efter det så säger jag till om vi fortsätter.Exempel:
Eftersom jag redan har spotify så börjar jag: 1
12 🙂 jaha, vad hände där då ? .. antar att denna 12:an inte räknas
kör vi på en 3a då 🙂
5
*Också drar jag den över till övriga ämnen*
16
*Rensar bort lite inlägg som inte är relevant*
Ein 🙂
det här blir den sista omgången! Jag skickar till er som har vunnit efter den här omgången.
men efterblivna jag har massa, bara PM:a mig!
Hahahahaha, ni är roliga ni…
Varför inte bara gå in här ? Spotify.Fleo.se – Free spotifyinvites to everyoneeller på
Spotify Invites | SmeXTräd (3)
-
AuthorPosts
- The topic ‘Vinn spotify invites i forumet!’ is closed to new replies.