Vit skärm, går inte att göra någonting

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Vit skärm, går inte att göra någonting

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author
    Member
    Post count: 201

Jag spelade på min gpSphone emulator. När jag var inne i spelet så tryckte jag på homeknappen för att gå tillbaka, vilket jag kanske inte borde ha gjort.
    De slutade med att jag bara kunde röra mig på “sidan” ring röstbrevlåda, favoriter och se de senaste nummren som var ringda. Det enda som gick att göra var att bläddra mellan “flikarna” och låsa den, det gick inte att stänga av den alltså. Jag testade med att sätta in och dra ut strömadaptern men det hände ingenting. Jag testade med att ta några skärmbilder och det slutade med att skärmen blev alldeles vit. Det enda som går att göra nu är att låsa den och låsa upp den fast skärmen är då fortfarande vit.

Jag söker förslag på vad jag kan göra.

imported_Thian
    Member
    Post count: 1020

@Red Eagle 23799 wrote:

Jag spelade på min gpSphone emulator. När jag var inne i spelet så tryckte jag på homeknappen för att gå tillbaka, vilket jag kanske inte borde ha gjort.
    De slutade med att jag bara kunde röra mig på “sidan” ring röstbrevlåda, favoriter och se de senaste nummren som var ringda. Det enda som gick att göra var att bläddra mellan “flikarna” och låsa den, det gick inte att stänga av den alltså. Jag testade med att sätta in och dra ut strömadaptern men det hände ingenting. Jag testade med att ta några skärmbilder och det slutade med att skärmen blev alldeles vit. Det enda som går att göra nu är att låsa den och låsa upp den fast skärmen är då fortfarande vit.

Totalåterställa den ..

imported_Thian
    Member
    Post count: 1020

@Red Eagle 23799 wrote:

Totalåterställa den ..

jolinjom
    Member
    Post count: 818

Prova att hålla in home+powerbutton tills den startar om sig själv…

jolinjom
    Member
    Post count: 818

Prova att hålla in home+powerbutton tills den startar om sig själv…

Red Eagle
    Member

Jag testade med att hålla in homeknappen+powerknappen. Den startade faktiskt om men det tog tid även om det inte är av någon större betydelse.

Jag skickar ett stort tack till dig jolinjom.

Men nu undrar jag om ni har något förslag på hur man ska stänga av romsen så det inte blir samma visa igen?

Red Eagle
    Member

Jag testade med att hålla in homeknappen+powerknappen. Den startade faktiskt om men det tog tid även om det inte är av någon större betydelse.

Men nu undrar jag om ni har något förslag på hur man ska stänga av romsen så det inte blir samma visa igen?

Appelphone
    Member
    Post count: 594

Det händer mig ibland med, tror inte det går att fixa

Appelphone
    Member
    Post count: 594

Det händer mig ibland med, tror inte det går att fixa

steffeiphone
    Participant
    Post count: 799

@Red Eagle 23811 wrote:

Jag tror inte att det är någon fara, du fick nog bara något “lagg” i telefonen, har hänt mig ett antal gånger. Det är inget som behövs fixas!:)

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.