Wallpaper pack, var hamnar de? Bosspaper

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Upplåsning och jailbreak Wallpaper pack, var hamnar de? Bosspaper

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Member
    Post count: 403

Tjenare

Har skaffat Bosspaper och tankat ett par Wallpaper packs. Vissa hamnar under Themes och vissa under Bosspaper.

Men vissa hittar jag inte alls? I vilken mapp hamnar de?

Freebo
    Member
    Post count: 4365

@utalker 53552 wrote:

Tjenare

Har skaffat Bosspaper och tankat ett par Wallpaper packs. Vissa hamnar under Themes och vissa under Bosspaper.

Men vissa hittar jag inte alls? I vilken mapp hamnar de?

Tjosan, paketen verkar installeras på lite olika ställen. Enklast är att installera ett wallpaper-paket och sedan gå in i Cydia, söka sig fram till paketet du precis installerade. Öppna det och klicka på File System Content

typiskt sett landar de i /var/mobile/media/BossPaper men jag har även sett vissa i /library/themes

utalker
    Member
    Post count: 403

@freebo 53593 wrote:

Tjosan, paketen verkar installeras på lite olika ställen. Enklast är att installera ett wallpaper-paket och sedan gå in i Cydia, söka sig fram till paketet du precis installerade. Öppna det och klicka på File System Content

typiskt sett landar de i /var/mobile/media/BossPaper men jag har även sett vissa i /library/themes

Okej tack för hjälpen.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.