Winterboard frågor….

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Winterboard frågor….

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Member
    Post count: 46

Först vill jag be om ursäkt om tråden hamnat fel då få mod/admin flytta på den 🙂

Men till mitt dilemma.
    I winterboard så har jag x antal olika tema. Saken är ju den att man kan flytta runt olika delar från diverse tema. Tex en väder widget kan jag antingen ha längst ner i winterboard eller högst upp. Kanske har jag ett tema för min klocka som jag ochså kan flutta runt. Vad gör skillnad på vart man lägger vad?
    Jag märker då ingen skillnad på om jag “sprättar loss” och kastar runt dem hej vilt.

Nån som är mer insatt i detta och kanske kan svara?? 😮

Cophe
    Member
    Post count: 1079

@iphonee 88546 wrote:

Först vill jag be om ursäkt om tråden hamnat fel då få mod/admin flytta på den 🙂

Men till mitt dilemma.
    I winterboard så har jag x antal olika tema. Saken är ju den att man kan flytta runt olika delar från diverse tema. Tex en väder widget kan jag antingen ha längst ner i winterboard eller högst upp. Kanske har jag ett tema för min klocka som jag ochså kan flutta runt. Vad gör skillnad på vart man lägger vad?
    Jag märker då ingen skillnad på om jag “sprättar loss” och kastar runt dem hej vilt.

Nån som är mer insatt i detta och kanske kan svara?? 😮

Winterboard prioriterar uppifrån och ner.

T.ex.
    Har du ett tema längst upp som du kryssar i, så överskrider winterboard de teman som ligger under. (dock bara om det har samma “path“.

ex.2
    Har jag en Telia logga längst upp för carriern. Kryssar i den plus att jag kryssar i min telenor logga som ligger andra uppifrån, så prioriterar winterboard telia loggan.

Edit:

Och ja, denna posten ligger på helt fel ställe. :rolleyes:

Iphonee
    Member
    Post count: 46

@cophe 88547 wrote:

Edit:

Och ja, denna posten ligger på helt fel ställe. :rolleyes:

Hahahah tack så mkt Cophe=)
    Tråden kan därmed raderas,
    Ber ännu en gång om ursäkt för felplacering =)

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • The topic ‘Winterboard frågor….’ is closed to new replies.