Word och andra dokument

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Word och andra dokument

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 1

Jag har en massa worddokument som jag skulle vilja ha tillgängliga i min Iphone. Hur gör jag?

Jag skulle också önska att jag kunde använda Iphonen för att föra över filer från hemdatorn till jobbdatorn.

JosefMusic
    Member
    Post count: 53

@tony 7874 wrote:

Jag har en massa worddokument som jag skulle vilja ha tillgängliga i min Iphone. Hur gör jag?

Jag skulle också önska att jag kunde använda Iphonen för att föra över filer från hemdatorn till jobbdatorn.

Första frågan har jag ingen aning om.

Men om du vill föra över filer från din dator till iPhonen sedan till jobbdatorn (Dator –> iPhone –> Jobbdator), så måste du ha iTunes hemma (som du säkert redan har) och iTunes på jobbdatorn.

// J

iohan
    Member
    Post count: 167

@tony 7874 wrote:

Tyvärr går det inte att använda iPhone som en portabel USB-disk på samma sätt som man kunde med iPod. Vi får hoppas att någon utvecklar en programvara som låter oss göra detta.

Ett alternativ är ju att jailbreaka telefonen och FTP:a (SFTP) över de filer du vill flytta. Dock måste telefonen vara kopplad till ett WiFi nät under tiden man FTP:ar. Inte speciellt praktiskt mao

StefanBP
    Member
    Post count: 23

Tydligen finns det program som för filer mellan Mac och Iphone (programet heter FileMagnet och finns på app Store) men inte mellan Windows baserad PC och Iphone, tror det ska vara lika lätt att uveckla men det är nog folket på Apple som bromsar, men hoppas det kommer snart. Det är möjligt det är bara frågan om Apple vill.

geezarn
    Member
    Post count: 197

Precis som ovanstående nämnde,FileMagnet . (skickade länken till deras sida)

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.