ZAGG Invisible Shield

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Posts
  • JohnFa
    Member
    Post count: 461

    ZAGG | invisibleSHIELD | Apple iPhone 3G Cases, Screen Protectors, Covers, Shields, Skins, Invisible Shield

    Invisible Shield från ZAGG är en film man sätter över skärmen och baksidan av sin telefon vilket skyddar den mot repor och smuts. Den knappt syns eller känns när den sitter på. Jag har en sån här till min iPod Touch och har beställt den till min iPhone. Jag tycker den funkar perfekt eftersom den verkligen håller den helt repfri.

    Nån annan som kör med den här? Jag gillar inte direkt de här olika fodralen man sätta över telefonen. Tycker bara de får telefonen att se klumpig ut.

    Halle
    Member
    Post count: 837

    @johnfa 10911 wrote:

    ZAGG | invisibleSHIELD | Apple iPhone 3G Cases, Screen Protectors, Covers, Shields, Skins, Invisible Shield

    Invisible Shield från ZAGG är en film man sätter över skärmen och baksidan av sin telefon vilken skyddar mot repor och smuts. Den knappt syns eller känns när den sitter på. Jag har en sån här till min iPod Touch och har beställt den till min iPhone. Jag tycker den funkar perfekt eftersom det verkligen är helt repfritt.

    ?!?!?!?!

    JohnFa
    Member
    Post count: 461

    @halle 10966 wrote:

    ?!?!?!?!

    Jag antar att det är min språkliga expertis du anklagar… Det var inte en av mina bättre stunder 🙂

    Snyggade till den lite grann.

    Maah
    Member
    Post count: 20

    Jag har hört att den känns lite seg och gummiaktig..? Och att man typ inte kan pincha?

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.