1.1.4 —> ?? hjälp en oinsatt!

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone 1.1.4 —> ?? hjälp en oinsatt!

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 22

Hej!

Jag har haft min iPhone i ett år nu. Från början hängde jag med på nätet och på forum, men den fungerade så bra så jag ledsnade på att läsa om jailbreak och firewire och nya apps. Så nu har jag varit helt i off i drygt ett år och skulle vilja ha hjälp att uppdatera min lur. Om det finns några fördelar med det vill säga?

Jag ligger just nu på 1.1.4 med min gamla iPhone (ej 3g). Jag vill uppdatera till det senaste som går att låsa upp. När jag låste upp min använda jag ziphone, finns det något likande nu? Kan jag behålla alla mina sms och kontakter om jag uppdaterar? Skulle någon vänlig människa kunna vara snäll att beskriva hur man gör? 🙂

Tack på förhand!

steffe
    Member
    Post count: 2452

Eftersom det är 2G så ska upplåsning inte vara något problem,kolla guider på nätet.
    Google är din vän!

SkalleN
    Member
    Post count: 22

@steffe 32716 wrote:

Eftersom det är 2G så ska upplåsning inte vara något problem,kolla guider på nätet.
    Google är din vän!

Jag har ingen som helst kolla på termer och sån scheisse. Om jag uppdaterar min lur till 2.2.1 och sedan låser upp den med quickpwn. Kommer det att fungera då och kommer mina kontakter att finnas kvar? 🙂 Jag har sökt på google men hittar ingen gudie från 1.1.4 eftersom att det är så gammalt.

steffe
    Member
    Post count: 2452

Vad jag vet så kommer 2G alltid att gå att låsa upp,säkerhetskopiera kontakter och sånt innan och läs på i dom guider du hittar!

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.