100 mb data

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 221

Hur mycket är det egentligen?

Funderar på Telia Mobil iMini som abonnemang.

Taget från Telia.se

Ett abonnemang specialanpassat för Apple iPhone 3G. 100 fria minuter, 100 fria sms, 100 fria MB, månadsavgift 299 kr.

Kommer mest kolla lite mail och laguppställningar i allsvenskan kanske läsa nyheter och liknande.

QeuDee
    Member
    Post count: 463

@jca 30253 wrote:

Hur mycket är det egentligen?

Funderar på Telia Mobil iMini som abonnemang.

Taget från Telia.se

Kommer mest kolla lite mail och laguppställningar i allsvenskan kanske läsa nyheter och liknande.

det tar typ 6 mb o kolla på en youtube video, 120 kb för o läsa dagens nyheter…

jca
    Member
    Post count: 221

Tack snälla QueDee!!

r2d2
    Member
    Post count: 134

jag fick min iphone den 6e april och nu är det den 29e…och jag har använt exakt 100 mb enligt telefonen. och jag har varit “snål” med användandet i början ..har iofösig 500 mb att använda…mest tittat på youtube och läst lite nyheter men tycker det går rätt sakta och ladda ner mycket att tex titta på vanliga aftonbladet sidan så man får nog titta på lite enklare sidor som deras mobilsidor. notering är att jag har halebop och dom tar 100kb även om jag läser ett mail som är 1 kb

QeuDee
    Member
    Post count: 463

@r2d2 30843 wrote:

jag fick min iphone den 6e april och nu är det den 29e…och jag har använt exakt 100 mb enligt telefonen. och jag har varit “snål” med användandet i början ..har iofösig 500 mb att använda…mest tittat på youtube och läst lite nyheter men tycker det går rätt sakta och ladda ner mycket att tex titta på vanliga aftonbladet sidan så man får nog titta på lite enklare sidor som deras mobilsidor. notering är att jag har halebop och dom tar 100kb även om jag läser ett mail som är 1 kb

sidor med bilder ***** datatrafiken

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.