16GB eller 32GB?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Köpa iPhone 16GB eller 32GB?

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author
    Member
    Post count: 99

Nya Iphone 3GS finns i två versioner när det gäller minnet, en 16GB eller 32GB.

Är det någon mening att satsa på 32GB versionen? Visst är det alltid kul att ha den mest maxade versionen, men har man någon nytta av det? 16GB är oxå en jäkla massa MP3, film och program.

:confused:

carpe
    Member
    Post count: 904

För mig hade det räckt med en 8gb. Men det är helt ifrån person till person. Vissa klarar sig inte ens med 16gb.

blajeans
    Member
    Post count: 73

Jag hade nog valt 32GB just med tanke på att den är “värst” och lagringsytrymme på datorer, telefoner etc. har ju knappast minskat med tiden.

steffe
    Member
    Post count: 2452

Som sagt,det beror på vad man behöver,jag klarar mig väldigt bra än så länge med 8 Gb.

Feygo
    Member
    Post count: 161

Lyssnar du mycket på musik är 32 ett faktum. Jag tycker det är irriterande att behöva sålla från iTunes vad som ska vara med i fånen

Simba
    Member
    Post count: 1063

@feygo 37075 wrote:

Lyssnar du mycket på musik är 32 ett faktum. Jag tycker det är irriterande att behöva sålla från iTunes vad som ska vara med i fånen

+1! Samma sak gäller för film.

Men va sjutton, varför fråga här om det? Det är ju ungefär så personligt det kan bli 😛 Alla använder sina iPhones olika, och behöver olika egenskaper. Är du en person med ett musikbibliotek på över 20GB så bör du välja 32GB 😉

Pzych0
    Member
    Post count: 220

@simba 37117 wrote:

Är du en person med ett musikbibliotek på över 20GB så bör du välja 32GB 😉

Jag har massvis med film och 33 gb musik och jag funderar ändå på en 8GB iPhone 🙂 :laugh:
    16, 32. Enligt Telia är det bara 1 000 kr skillnad 🙂

Simba
    Member
    Post count: 1063

@pzych0 37953 wrote:

Jag har massvis med film och 33 gb musik och jag funderar ändå på en 8GB iPhone 🙂 :laugh:
    16, 32. Enligt Telia är det bara 1 000 kr skillnad 🙂

Errm.. Jaha? So? :S

Smaken är som baken you know.. Delad och ibland hårig.

Samie
    Member
    Post count: 14

Jag har bestämt vilken färg jag ska ha men inte om det ska vara 16gb eller 32gb.
    Vet inte/tror inte att jag kommer använda mig egentligen av 32gb. Jag har tex väldigt mycket utrymme kvar på min Ipod, (som jag knappt använder/ lyssnar nästan heller aldrig nästan på musiken).

Jag kommer att använda mig mest av telefonen till att “filma” , ta kort och surfa och kanske ha några filmer sparade. Vilken borde jag välja? Sedan tänker jag också på andrahandsvärdet…..?

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.