Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › 2 enkla problem
-
AuthorPosts
-
Lite skamsen att behova fraga om detta men hur i hela friden tar jag bort apps
Som jag tankat fran cydia? Och hur skriver jag de tre sista bokstaverna i alfabetet trotts att jag valt svenskt tabgentbord kan jag inte hitta dem!
Tacksam for simpelt svar pa mina simpla fragor!Svar 1: Starta Cydia klicka på Manage sen Packages. Skrolla ner till appen du vill ta bort, klicka på den, sen modify och sen remove.
Svar 2: Om du vill ha Å eller Ä håller du ett litet tag på A. Om du vill ha Ö håller du på O.
Svar 1: Starta Cydia klicka på Manage sen Packages. Skrolla ner till appen du vill ta bort, klicka på den, sen modify och sen remove.
Svar 2: Om du vill ha Å eller Ä håller du ett litet tag på A. Om du vill ha Ö håller du på O.
@zelican 22585 wrote:
Som jag tankat fran cydia? Och hur skriver jag de tre sista bokstaverna i alfabetet trotts att jag valt svenskt tabgentbord kan jag inte hitta dem!
Tacksam for simpelt svar pa mina simpla fragor!Jag hade samma problem 😀
1. Gå in i Cydia>Manage>Packages och välj den du vill ta bort. Gå i på den, klicka modify (där det brukar stå install) och sen remove på det som kommer upp 🙂
2. Håll in a ett tag (3 sek) för å och ä, håll in o för ö 😉 Eller tanka swedish keyboard från Cydia med sourcen iPuhelin och gå in i inställningar>allmänt>tangentbord och slå på ryska 🙂
Skit, Äppelphone var först…
@zelican 22585 wrote:
Tacksam for simpelt svar pa mina simpla fragor!Jag hade samma problem 😀
1. Gå in i Cydia>Manage>Packages och välj den du vill ta bort. Gå i på den, klicka modify (där det brukar stå install) och sen remove på det som kommer upp 🙂
2. Håll in a ett tag (3 sek) för å och ä, håll in o för ö 😉 Eller tanka swedish keyboard från Cydia med sourcen iPuhelin och gå in i inställningar>allmänt>tangentbord och slå på ryska 🙂
Skit, Äppelphone var först…
Cydia appsen tar bort genom att öppna Cydia/manage/pakages sedan väljer du modify/ta bort.
åäö får du genom att hålla i A eller O knappen.
Edit: jävlar vad snabba alla var.
Cydia appsen tar bort genom att öppna Cydia/manage/pakages sedan väljer du modify/ta bort.
åäö får du genom att hålla i A eller O knappen.
Edit: jävlar vad snabba alla var.
Tackar tackar! Detta kan hjälpa en del!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.