2 Itunes på samma dator, hur fungerar det?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone 2 Itunes på samma dator, hur fungerar det?

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Member
    Post count: 5

Hallå. Det är såhär att jag får min Iphone3GS om 2 veckor. Och min bror har installerat Itunes på sin dator, som han använder till sin Apple Ipod. Jag kan inte använda Itunes på min egna dator av någon anledning. Så det jag undrar är om jag kan använda hans itunes och uppdatera min Iphone eller kan jag installera ett till Itunes på samma dator? Tack på förhand.

QeuDee
    Member
    Post count: 463

@calippo 37869 wrote:

Hallå. Det är såhär att jag får min Iphone3GS om 2 veckor. Och min bror har installerat Itunes på sin dator, som han använder till sin Apple Ipod. Jag kan inte använda Itunes på min egna dator av någon anledning. Så det jag undrar är om jag kan använda hans itunes och uppdatera min Iphone eller kan jag installera ett till Itunes på samma dator? Tack på förhand.

varför installera en ny? varför inte bara uppdatera den?

Calippo
    Member

Så då kan jag använda Itunes till både min Iphone och till min broders Ipod? Jag trodde man hade typ olika “cdkeys” eller liknande till varje produkt :p

QeuDee
    Member
    Post count: 463

@calippo 37873 wrote:

Så då kan jag använda Itunes till både min Iphone och till min broders Ipod? Jag trodde man hade typ olika “cdkeys” eller liknande till varje produkt :p

nej Steve Jobs for the rescue han har räknat med allt 😉

Calippo
    Member

Haha, tack för hjälpen. 🙂

Mr Fyhr
    Member
    Post count: 482
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.