2000:- på en hemsida

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Köpa iPhone 2000:- på en hemsida

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author
    Member
    Post count: 67

Hejsan.
    Förra veckan så satt jag o surfa lite så såg jag en butik där dom sålde lite mobiler med touch osv. Och sedan ser jag en Iphone 16 GB som kostade typ max 3000. Det var typ 2300 den kosta. Sidan var lite röd aktig minns jag och nu behöver jag er hjälp.. Vad hette sidan?:confused:

Tack

DTS
    Member
    Post count: 169

det lär vara fake som alla andra sådana sidor med de priserna

DTS
    Member
    Post count: 169

det lär vara fake som alla andra sådana sidor med de priserna

Mcaan
    Member

Nej då det var seriös sida.

diXet
    Member
    Post count: 236

kolla historik annars…

Mcaan
    Member

@dixet 24120 wrote:

kolla historik annars…

Har gjort det men inte hittat. 🙁

Turbotrojkan
    Member
    Post count: 155

@mcaan 24085 wrote:

Hejsan.
    Förra veckan så satt jag o surfa lite så såg jag en butik där dom sålde lite mobiler med touch osv. Och sedan ser jag en Iphone 16 GB som kostade typ max 3000. Det var typ 2300 den kosta. Sidan var lite röd aktig minns jag och nu behöver jag er hjälp.. Vad hette sidan?:confused:

Tack

KÖP INTE! äkta lurendrej!

Mcaan
    Member

Men ifall jag ser sidan igen så kan jag väl undersöka saken om det är luring eller inte.
    Kom igen nu behöver eran hjälp.

steffe
    Member
    Post count: 2452

Jaa du,hur tänker du kolla det?
    Om dom vill ha förskott också är det fejk.
    Misstänker att det är cect,som säljer hiphones,en kinesisk kopia som bara har utseendet gemensamt med iPhone.
    Om du inte har råd med äkta iPhone så blir du nog mycket nöjdare med en vanlig nokia för samma stålar som cects skittelefoner.Deras hiphone har ungefär samma funktioner som ericssons gamla t-28 hade för typ 20 år sen,KÖP INTE DESSA TELEFONER TILL DETTA PRIS.En polare köpte en i shanghai för typ 350 spänn.

QeuDee
    Member
    Post count: 463

stog det priser på USD elr SEK?? stog det nått annat?? för då kan du googla efter det 🙂
    om du kommer ihåg några ord o siffror från sidan

men oftast äre fake 😛

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.