Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Köpa iPhone › 2000:- på en hemsida
-
AuthorPosts
-
Hejsan.
Förra veckan så satt jag o surfa lite så såg jag en butik där dom sålde lite mobiler med touch osv. Och sedan ser jag en Iphone 16 GB som kostade typ max 3000. Det var typ 2300 den kosta. Sidan var lite röd aktig minns jag och nu behöver jag er hjälp.. Vad hette sidan?:confused:Tack
det lär vara fake som alla andra sådana sidor med de priserna
det lär vara fake som alla andra sådana sidor med de priserna
@mcaan 24085 wrote:
Hejsan.
Förra veckan så satt jag o surfa lite så såg jag en butik där dom sålde lite mobiler med touch osv. Och sedan ser jag en Iphone 16 GB som kostade typ max 3000. Det var typ 2300 den kosta. Sidan var lite röd aktig minns jag och nu behöver jag er hjälp.. Vad hette sidan?:confused:Tack
KÖP INTE! äkta lurendrej!
Men ifall jag ser sidan igen så kan jag väl undersöka saken om det är luring eller inte.
Kom igen nu behöver eran hjälp.Jaa du,hur tänker du kolla det?
Om dom vill ha förskott också är det fejk.
Misstänker att det är cect,som säljer hiphones,en kinesisk kopia som bara har utseendet gemensamt med iPhone.
Om du inte har råd med äkta iPhone så blir du nog mycket nöjdare med en vanlig nokia för samma stålar som cects skittelefoner.Deras hiphone har ungefär samma funktioner som ericssons gamla t-28 hade för typ 20 år sen,KÖP INTE DESSA TELEFONER TILL DETTA PRIS.En polare köpte en i shanghai för typ 350 spänn. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.