3.0 unlock släpps i samma veva?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Upplåsning och jailbreak 3.0 unlock släpps i samma veva?

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author
    Member
    Post count: 98

Har hört rykten, men vill höra vad folket här på sidan har att säga 🙂

Snart är det dags för 3.0 att släppas, och det sägs att det ganska direkt efter kommer släppas en unlock till 3.0, någon som vet om detta stämmer?

Jag sitter fast med Telia just nu då jag har Baseband 2.03.30 & Bootloader 5.9..

Ser framtiden ljus ut för mig och alla andra som sitter fast med telia?
    Kommer det att släppas en unlock ganska så direkt efter 3.0 släpps så vi kan köra andra operatörer?

Tacksam för svar då jag googlat i 2 dagar utan att hittat nått.

brejkish
    Member

@jonas 32465 wrote:

Ingen vet, kanske därför du inte har hittat något efter att ha googlat i 2 dagar.

Sant, hoppas verkligen att jag en dag kan använda min iPhone fullt ut och inte bara som iPod 🙂
    Vägrar använda mitt telia-abonemang då jag har ett Tele2 Fastpris 😛

foppatoffel
    Member
    Post count: 128

Sitter i samma sits som tråd innehavaren problemet är att jag inte ens kan använda Telia eller Telenor xD

Jonas
    Member
    Post count: 116

Ingen vet, kanske därför du inte har hittat något efter att ha googlat i 2 dagar.

steffe
    Member
    Post count: 2452

Det mesta som handlar om upplåsning till 3.0 är bara lösa rykten.Om du har telia så kan dom 12 månader efter försäljningsdatum låsa upp den,kostar 300 spånn.

QeuDee
    Member
    Post count: 463

@steffe 32484 wrote:

Det mesta som handlar om upplåsning till 3.0 är bara lösa rykten.Om du har telia så kan dom 12 månader efter försäljningsdatum låsa upp den,kostar 300 spånn.

inte 600 ?

Mekke
    Member
    Post count: 2271

@qeudee 32494 wrote:

inte 600 ?

Nej, 300 🙂

QeuDee
    Member

@mekke 32495 wrote:

Nej, 300 🙂

gött, kan inte vänta tills det e ett år 🙂

brejkish
    Member

Skaffat ett rebel-sim, använt det i över en vecka nu. Fungerar till 110% för mig, krånglar inte det minsta. Jag e kanon nöjd =D

QeuDee
    Member

@brejkish 33259 wrote:

Skaffat ett rebel-sim, använt det i över en vecka nu. Fungerar till 110% för mig, krånglar inte det minsta. Jag e kanon nöjd =D

har du 3.0 ?

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.