Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Operatörer & abonnemang › 3Bredband Kontant
-
AuthorPosts
-
Hej,
Ny här och ny gällande allt som har med Apple att göra 😮
Funderar på att införskaffa en Iphone3g. Tänkte ha den för att surfa på, kommer nog aldrig att använda telefon funktionen i den.:rolleyes:
Så min fråga till er är helt enkelt om någon här har använt 3Bredband Kontant från Tre och/eller vet om, och i så fall hur bra, det fungerar tillsammans med Iphone (givetvis olåst).
/Tack
Om du bara tänker surfa så är kanske en netbook ett mer ekonomiskt alternativ.På iphonen kan du inte ladda ner särskilt mycket utan att gå via iTunes eller appstore.
Om du bara tänker surfa så är kanske en netbook ett mer ekonomiskt alternativ.På iphonen kan du inte ladda ner särskilt mycket utan att gå via iTunes eller appstore.
Nja… har inte tillräckligt stora fickor för att min netbook ska få plats.:P
Mitt egentliga mål med detta är att kunna använda Iphonen som en typ av mp3 spelare. Så jag menade inte surf i den betydelsen utan mera att den bara kommer att användas för data trafik.
Tanken är att jag ska kunna ha tillgång till mitt musik arkiv på servern hemma från Iphonen. Streama mp3 är det vi pratar om.Jag är i undersökningsfasen av det här projektet ännu. Återstår att se om bandbredden räcker till och hur pass bra täckning jag har häromkring.
Det hade jag tänkt testa med min netbook, men jag vill ju ha något mindre sedan och då verkar ju Iphonen vara ett bra alternativ.Nja… har inte tillräckligt stora fickor för att min netbook ska få plats.:P
Mitt egentliga mål med detta är att kunna använda Iphonen som en typ av mp3 spelare. Så jag menade inte surf i den betydelsen utan mera att den bara kommer att användas för data trafik.
Tanken är att jag ska kunna ha tillgång till mitt musik arkiv på servern hemma från Iphonen. Streama mp3 är det vi pratar om.Jag är i undersökningsfasen av det här projektet ännu. Återstår att se om bandbredden räcker till och hur pass bra täckning jag har häromkring.
Det hade jag tänkt testa med min netbook, men jag vill ju ha något mindre sedan och då verkar ju Iphonen vara ett bra alternativ. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.