Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › 3G försvinner
-
AuthorPosts
-
Jag har sett under två veckor tillbaka att 3G försvinner på min iPhone 3Gs och går över till ett “E” (har telia). Är det min telefon eller Telia som är problemet? :confused:
@cls 79483 wrote:
Jag har sett under två veckor tillbaka att 3G försvinner på min iPhone 3Gs och går över till ett “E” (har telia). Är det min telefon eller Telia som är problemet? :confused:
Hej.
Jag heter Thomas och jobbar på Telias kundservice.
På länken nedan kan du se vår aktuella driftinformation:
Driftinformation för mobil telefoni – Kundservice – Privat – Telia.seI trakterna kring Malmö (där jag antar du befinner dig baserat på din profil) har vi i dagsläget något som felar i närheten av Åkarp samt i närheten av Borgeby.
Om du inte bor i närheten av något av de fel vi känner till (som markeras på kartan) får du hemskt gärna ta kontakt med vår kundtjänst som skickar en felanmälan vidare till avdelningen för nät & drift.
Om du har möjlighet uppskattar vi om du tar dig tid att prova ditt simkort i en annan telefon för att utesluta att det är telefonen som är boven i dramat.
Med vänliga hälsningar
Thomas Lindmark
Telia KundserviceJag har också märkt av detta fenomen med Telia under någon veckas tid.
Att jag bara har edge ibland istället för 3g på ställen där jag normalt ALLTID har 3g. (Jag bor i småland)Bor mitt i centrala Malmö, för drygt två veckor sedan hade jag 3G täckning hela tiden. Nu har jag princip bara “E”, ibland går den tillbaka till 3G men vara 1-2 staplar. Något måste ha förändrats hos Telia? Svagare signal? Defekt mast?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.