3G funkar inte efter några minuter!

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone 3G funkar inte efter några minuter!

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Member
    Post count: 250

Tja

Har ett litet problem. Har skaffat ett surfpaket från tele2, men när jag sätter på 3G så stängs det av efter bara några minuter. Någon som vet varför? Jag har pushfix o allt va det heter om det nu behövs, har en jailbreakad telefon och upplåst med blacksnow.

Ibland står det även “ingen service” när 3Gn är på. Det funkar smärtfritt utan 3G.

Tack för hjälpen.

muffins
    Member
    Post count: 1906

Har du testat att ha 3G`n påslagen på andra ställen i din stad, och är det samma visa då?

nimren
    Member

Det har jag. Bor inte centralt i stan, och va ute igår på stan och det är samma sak. Det är full mottagning med 3G under några minuter, men sen stänger det av sig bara. Helt sjukt.

muffins
    Member
    Post count: 1906

Återställning + jailbreaka om + låsa upp igen = Success?
    Kanske värt att testa om du känner att 3G är en vital del för din användning.

nimren
    Member

För två dagar sen gjorde jag en restore, återställde allt och jailbreakade om den. Still not working. Aja

Freebo
    Member
    Post count: 4365

Efter Restore – återställde du då din backup eller satte du upp den som en NY iPhone i iTunes?

nimren
    Member

I see. Får återställa om och göra om allt på nytt. Efter min återställning tog ja tillbaka en några dagars gammal backup som sparades.

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.