3g täckning borta

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone 3g täckning borta

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • Author
    Member
    Post count: 7

jag jailbreaka min iphone 16gb med QuickPwn22-1.exe och nu har jag ingen 3g täckning, är det någon som vet hur jag får tillbaka den.

Kungen
    Member
    Post count: 985

@rendy 23427 wrote:

jag jailbreaka min iphone 16gb med QuickPwn22-1.exe och nu har jag ingen 3g täckning, är det någon som vet hur jag får tillbaka den.

Välja 3g nät i operatörsmenyn lr välja 3g i inställningar>allmänt>nätverk 🙂

Kungen
    Member

@rendy 23427 wrote:

Välja 3g nät i operatörsmenyn lr välja 3g i inställningar>allmänt>nätverk 🙂

rendy
    Member

den var aktiverad 🙂 rätta mig om jag minns fel men jag har för mig att jag kunde surfa överallt innan – men nu kan jag inte det, det är det jag är ute efter

rendy
    Member

den var aktiverad 🙂 rätta mig om jag minns fel men jag har för mig att jag kunde surfa överallt innan – men nu kan jag inte det, det är det jag är ute efter

Kungen
    Member

Detär därför jag undrar om 3g är på eller om det blivit ett annat nät som operatör under jaibreakprocessen. 3g kan även vara avstängt i sbsettings/bossprefs om du nu har det… lite svårt att veta vad du minns..:rolleyes:

Kungen
    Member

Detär därför jag undrar om 3g är på eller om det blivit ett annat nät som operatör under jaibreakprocessen. 3g kan även vara avstängt i sbsettings/bossprefs om du nu har det… lite svårt att veta vad du minns..:rolleyes:

rendy
    Member

hittar inget sådant : ) men det finns inget återställar program till QuickPwn som någon vet om, eller blir telefonen inte helt återställd om man återställer den i itunes

rendy
    Member

hittar inget sådant : ) men det finns inget återställar program till QuickPwn som någon vet om, eller blir telefonen inte helt återställd om man återställer den i itunes

Kungen
    Member

@rendy 23494 wrote:

Iphone blir helt återställd om du återställer i iTunes.
    Sen, hur står det till med synen?:)
    Aktivera 3g:[ATTACH]253[/ATTACH]

Kungen
    Member

@rendy 23494 wrote:

Iphone blir helt återställd om du återställer i iTunes.
    Sen, hur står det till med synen?:)
    Aktivera 3g:[ATTACH]253[/ATTACH]

rendy
    Member

den är ingen vidare : ) men så ser du ut på min med men mellan klockan och det trådlösa så ska det ju stå 3g och det gör det inte =/ och sen så kan jag ju inte surfa vart jag vill

rendy
    Member

den är ingen vidare : ) men så ser du ut på min med men mellan klockan och det trådlösa så ska det ju stå 3g och det gör det inte =/ och sen så kan jag ju inte surfa vart jag vill

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.