3gs 32gb garanti till juni 2011 SHSH i Cydia 3.1.3-4.0.2

Front page Forums Köp & Sälj 3gs 32gb garanti till juni 2011 SHSH i Cydia 3.1.3-4.0.2

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 34

Jag säljer en svart 3gs 32gb, låst till Halebop.
    Garanti kvar till juni 2011.
    Sparsamt använd (endast två månader), repfri skärm och ALDRIG tappad.
    Jag har sparade SHSH för 3.1.3, 4.0, 4.0.1, 4.0.2 i Cydia.
    Basebandversion 05.13.04
    Nya bootroomen
    Jag kan lämnade den jailbreakad med Spirit eller JailbreakMe och upplåst med Ultrasn0w om så önskas.

Med mobilen följer tillbehören som är med vid nyköp, tillbehören är också de i gått skick.
    Vid snabb affär skickar jag även med en Nike+ sensor, fodral, siliconskydd och displayskydd.

Priset är 4900kr, i det ingår rekommenderad frakt med posten. Priset kan INTE förhandlas.
    För referenser kring hur jag är som säljare så kolla min Tradera profil, mitt alias där är Guille-82. Anledningen till att jag säljer här och inte på Tradera är att jag tror att det finns fler som uppskattar att jag varit noga att spara mobilens SHSH i Cydia.

Det går att låsa upp den hos Telia för självkostnadspris på 300kr.

Pm:a mig om du är intresserade!

MrCabelguy
    Member
    Post count: 461

@gualm 78960 wrote:

Jag säljer en svart 3gs 32gb, låst till Halebop.
    Garanti kvar till juni 2011.
    Sparsamt använd (endast två månader), repfri skärm och ALDRIG tappad.
    Jag har sparade SHSH för 3.1.3, 4.0, 4.0.1, 4.0.2 i Cydia.
    Basebandversion 05.13.04
    Nya bootroomen
    Jag kan lämnade den jailbreakad med Spirit eller JailbreakMe och upplåst med Ultrasn0w om så önskas.

Med mobilen följer tillbehören som är med vid nyköp, tillbehören är också de i gått skick.
    Vid snabb affär skickar jag även med en Nike+ sensor, fodral, siliconskydd och displayskydd.

Priset är 4900kr, i det ingår rekommenderad frakt med posten. Priset kan INTE förhandlas.
    För referenser kring hur jag är som säljare så kolla min Tradera profil, mitt alias där är Guille-82. Anledningen till att jag säljer här och inte på Tradera är att jag tror att det finns fler som uppskattar att jag varit noga att spara mobilens SHSH i Cydia.

Jag ska kontakta Halebop eftersom jag har haft abonnemanget över ett år (fick denna mobil pga garanti i juni), kanske kan jag låsa upp den hos Telia innan försäljning för självkostnadspris på 300kr.

Pm:a mig om du är intresserade!

Den kan låsas upp för 300 kr eftersom du köpte den första för mer än ett år sedan.De som är köpta hos Halebop låser man upp i en Telia butik har jag för mig.Tror det står någonstans på Halebops hemsida.

gualm
    Member
    Post count: 34

Ni kan låsa tråden.

imported_iAsh
    Member
    Post count: 647

@gualm 79285 wrote:

Ni kan låsa tråden.

Done.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • The topic ‘3gs 32gb garanti till juni 2011 SHSH i Cydia 3.1.3-4.0.2’ is closed to new replies.