3gs eller 4

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author
    Member
    Post count: 34

Har lite besluts ångest ska köpa min första iphone och valet står mellan 3gs eller 4 och 32gb versionerna jag vet vad som skiljer dom åt tekniskt sätt. Men frågan blir om 4 an motiverar den stora pris skillnaden? Vad säger ni som vet, alla tips välkomnas.

SpArRoW
    Member
    Post count: 117

@wentura 88832 wrote:

Har lite besluts ångest ska köpa min första iphone och valet står mellan 3gs eller 4 och 32gb versionerna jag vet vad som skiljer dom åt tekniskt sätt. Men frågan blir om 4 an motiverar den stora pris skillnaden? Vad säger ni som vet, alla tips välkomnas.

¨

Har precis köpt 4:an inte användt den än men jag tycker 4:an har 3gs:en och 4:an har mycket bättre skärm snabbare och mycket snyggare snygg som fan 🙂 och bättre kamera LED blixt och ficklampa inget o fundera över köp 4:an

Så jävla sant snygg som faenn

iPhoneReservdelar.se
    Member
    Post count: 1619

4 har
    Bättre skärm
    mer ram minne
    bättre processor
    Bättre kamera
    Facetime
    samt att apple kommer att sluta uppdatera 3gs strax efter att iphone 5 kommer ut (villket är snart)
    så att 4 är ett solklart val

youfixit
    Member
    Post count: 81

Beror på vad du har för telefon nu.

Är du inte i ett stort behov av en ny telefon så tycker jag du kan vänta till iPhone 5 kommer ut.

mrsmart
    Member
    Post count: 287

En iPhone 4, helt klart. Bättre på allt, men särskilt när det gäller skärm, kamera och kapacitet, enligt mig.

Tror inte prisskillnaden är så stor nuförtiden så jag skulle klart valt en 4:a.

Du kan givetvis vänta till 5:an, men räkna inte med att få den före Augusti, om den kommer (ilket dock känns relativt säkert), så kan du vänta en fem månader så.

H3NR11K
    Member
    Post count: 1433

Hur kan kapaciteten vara skillnad när det finns 32GB 3GS och 32GB 4?

apple 3g
    Member
    Post count: 482

@h3nr11k 89540 wrote:

Hur kan kapaciteten vara skillnad när det finns 32GB 3GS och 32GB 4?

tror nog dem menar att ramminet altså a4 core 512mb som 4:an har:rolleyes:

WmB
    Member
    Post count: 33

Köpte (bytte till mig) en 3GS nyligen.

Anledningen var att jag vägrar lägga pengarna 4:an kostar nu, och sedan få köpa en 5:a kontant till sensommaren.

Nä, då tycker jag faktiskt 3GS duger sålänge

H3NR11K
    Member
    Post count: 1433

@apple 3g 89544 wrote:

tror nog dem menar att ramminet altså a4 core 512mb som 4:an har:rolleyes:

Ah… Då är jag med.

Angående iPhone 5.. Otroligt ful om den blir som ryktet säger….

Tycker det är snyggt med den kant som den har. Vad är så WOW med 4tums?

apple 3g
    Member
    Post count: 482

@h3nr11k 89564 wrote:

Ah… Då är jag med.

Angående iPhone 5.. Otroligt ful om den blir som ryktet säger….

Tycker det är snyggt med den kant som den har. Vad är så WOW med 4tums?

mm ellerhur den blir ju bara med tegelsten :)altså den bli fetare, 4 : ans form är skit bra lite smallare kanter

Wentura
    Member
    Post count: 34

Tack alla för era tips blev en 4 men dock bara med 16gb “tror det räcker mer en väl.. så den kommer nästa vecka mån el tis sen blir Jailbreak 😀

TruB
    Member
    Post count: 476

16gig räcker för dom allra flesta, om man inte filmar utan att vilja tömma, eller vill ha en massa musik och film på luren så räcker utrymmet gott och väl.

[YOUTUBE][/YOUTUBE]@apple 3g 89572 wrote:

mm ellerhur den blir ju bara med tegelsten :)altså den bli fetare, 4 : ans form är skit bra lite smallare kanter

Osäker på vad du besvarade i inlägget du citera.
    Jag har bara sett en design som ryktats om, Den iphone4 liknande med större skärm. vilket inte gör den till fetare eller tegelsten, den yttre formen skulle bli lika till storlek men att det blir mindre oanvänd yta runt om själva skärmen.

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.