Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › 3GS hängningar
-
AuthorPosts
-
Har en Iphone 3GS som inte är Jailbrakead. Jag har märkt att ibland efter att man lagt på ett samtal och ska gå vidare till “hem skärmen” så fryser allt i några sekunder. Stötte även på detta när jag skrev ett sms, rätt som det var så hände det inget när man skrev och efter några sekunder så kom texten. Detta är ingen större grej men fuktansvärt irriterande då det händer.
Har provat att återställa telefonen vilket inte hjälpt.Någon som vet vad detta beror på?
// Christian
testa starta om den. Man brukar få tömma minnet ibland
bozz: tror du verkligen det beror på minnet? okej om det vore en 3G, men 3GS har över 100 mb “ram” -minne att använda, du borde ju gått å väl kunna ha kört mail, safari, ipod och telefon samtidigt utan att de laggar.
(safari, ipod och mail stängs inte ner när du klicker på hemknappen utan körs i bakgrunden automatiskt.
Har upptäckt det på SBSettings –> processess. å Apple som säger att dem inte har multitasking ;))humm, han har återställt den såg jag nu.. Låter konstigt ifall det är minnet då som du säger. Har det blivit nåt bättre Shafty?
Hej igen, efter omstart av telefonen igår blev det mycket bättre. Har än så länge inte märkt av några problem, får väl se hur länge detta håller i sig :).
@shafty 40799 wrote:
Hej igen, efter omstart av telefonen igår blev det mycket bättre. Har än så länge inte märkt av några problem, får väl se hur länge detta håller i sig :).
Gött!
Konstigt dock att det hjälpte att starta om men inte återställa?! Borde inte minnet tömmas när man återställer?:confused: -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.