Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › 3GS köp hos Telenor kontant trots nytt abb?
-
AuthorPosts
-
Hejsan,
Tecknade 24mån abb hos Telenor för 3-4 veckor sedan då jag inte var speciellt inne på att invänta 3GS modellen.
Nu är jag dock helt såld på iPhonen och undrar om någon vet om man kan pallra sig tillbaka till Telenor och t ex köpa en 3GS och förlänga abonnemanget (köpte 3G:n utan förhöjd mån avgift) alt att man kan få köpa en “kontantkortstelefon” något billigare. (Läste nämligen på nätet att Telia lät kunder som köpt 3G inom 6 månader få något specialkontanterbjudande om dom ville ha 3GS)Jag vet hur dumt det låter….
rolerole
tackar Bozz, inte riktigt Telenor men iaf.
Givet att man kan köpa en kontantkortstelefon när lagret så tillåter men letar egentligen argument för att komma billigare undan om det ens är möjligt.
rolerole
@rolerole 40224 wrote:
Läste nämligen på nätet att Telia lät kunder som köpt 3G inom 6 månader få något specialkontanterbjudande om dom ville ha 3GS
Telia erbjöd kunder som hade sex månader kvar på sitt 18-månaders abb från juli -08 att köpa loss sina sista månader för en tusenlapp. Något annat erbjudande har inte jag sett.
@jasifil 40228 wrote:
Telia erbjöd kunder som hade sex månader kvar på sitt 18-månaders abb från juli -08 att köpa loss sina sista månader för en tusenlapp. Något annat erbjudande har inte jag sett.
Man kan tydligen köpa 3GS för kontantpris; femtusenfyrahundrish för 16gb och nån tusenlapp mer för 32gb. Så länge man har 3 månaders bindingstid kvar på abbonemanget, enligt Telia.
Tror du kan köpa Telenorlåst telefon för 7800 kr om jag inte har helt fel för mig ?
Telenor – Apple Iphone 3GS 32GB
Välj sen, Utan abonnemang, så blir priset 7800 kr
MVH
// TwiZteD
@twizted 40359 wrote:
Tror du kan köpa Telenorlåst telefon för 7800 kr om jag inte har helt fel för mig ?
Telenor – Apple Iphone 3GS 32GB
Välj sen, Utan abonnemang, så blir priset 7800 kr
MVH
// TwiZteD
Fy satan vad dyrt!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.