3GS, synka mot Mac, hemmaPC samt jobbPC (exchange)

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone 3GS, synka mot Mac, hemmaPC samt jobbPC (exchange)

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Member
    Post count: 1

som jag skrev i titeln: problemet är att jag har nu fått/börjat att använda Iphone 3GS på jobbet. Den ska synka mot Min MAC samt min privata PC och även mot jobbedator via exchange server. Synkning mot MAC och hemmaPC (allt via internet, dvs webbaserat) är ingen problem, all kommunikation fungerar men mot jobbePC funkar det inte som det ska. Tex jag får in alla händelse i kalender FRÅN jobbPC men de händelser som jag skapar i telefonen kommer inte till jobbePC Outlook! Det skapar irritation pga jag har medarbetare som är redaktörer för min Outlook och ska kunna skapa möte i kalender men det fungerar inte. de ser inte de tider jag är upptagen och som jag skapar i telefon eller på mina andra 2 datorer. Om jag byter telefon till en android ( HTC Desire) och försöker synka med den på samma sätt då fungerar allt utan problem. VAD kan vara problem?????
    Tack för hjälpen

CLS
    Member
    Post count: 223

Exchange-kalendern i din iPhone och på din jobb-PC är två seperata klienter, du kan därför inte synkronisera dem tillsammans, i ditt fall hade jag rekommenderat Googles kalender, där du och dina medarbetare ser förändringar i kalendern samtidigt.

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.