Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › 3GS utan abonemang ?
-
AuthorPosts
-
Är det någon som vet när Telia och om dom kommer att sälja det utan abonemang ?. Tycker att dom borde göra det. Någon som har någon info om detta ?.
köp en från tre annars de gjorde jag. Sen låste dom upp den åt mig kostade 350 kr extra men jag slapp vänta på telia. Använder telia i den i dag.
@belkin 43171 wrote:
köp en från tre annars de gjorde jag. Sen låste dom upp den åt mig kostade 350 kr extra men jag slapp vänta på telia. Använder telia i den i dag.
Hur lång väntetid var det på leveransen? Samt var lämnade du in den för att få den upplåst? Och du har ju uppenbarligen inte väntat 12 mån innan upplåsning, det var inga problem med det?
Tack för svar!
Hört att det är 2 dagars väntetid på 3.. de låser upp den direkt för 350kr åt dig 🙂
tack för svaren!
Och beställ upplåsning det gör man i samband med ordern av telefonen?
Har för mig att man ringer kundtjänst och begär att få sin iPhone upplåst
@plutonium 43225 wrote:
tack för svaren!
Och beställ upplåsning det gör man i samband med ordern av telefonen?
Det gör du när du har fått din lur. Smidigast är att ladda kontantkortet i telefonen med 350 kr och sen ringa kundtjänst och be dem låsa upp den!
Men då har jag ytterligare ett abonemang att släpa på ? nu vet jag ej vad dom har för ab har inte ens tänkt på det utan tycker att det vore dags att släppa 3GS fri snart.
@Mr Fyhr 43266 wrote:
Men då har jag ytterligare ett abonemang att släpa på ? nu vet jag ej vad dom har för ab har inte ens tänkt på det utan tycker att det vore dags att släppa 3GS fri snart.
Köp med tre kontantkort så har du inget abb att släpa på.
@freebo 43286 wrote:
Inte heller någon garanti. Jag hämtade precis ut min men med tanke på alla garantiärenden jag läst om så har jag beslutat mig för att inte låsa upp den på ett tag…
Du har garanti på telefonen. Det är apple som ger garantin på telefonen, och den kan inte tre ta bort hur gärna de än vill. Det är support på tres tjänster som försvinner.
@the_net 43485 wrote:
Du har garanti på telefonen. Det är apple som ger garantin på telefonen, och den kan inte tre ta bort hur gärna de än vill. Det är support på tres tjänster som försvinner.
My bad. Alldeles korrekt, ringde nyss deras kundsupport och fick det bekräftat innan jag beställde min upplåsning.
Ska man då kontakta Apple när du t.ex behöver laga din iPhone?
5 Dagar fick jag vänta den låses upp när du kopplar upp den mot itunes.
Här kan man köpa en ren iPhone 3GS
Vi säljer ut nya, olåsta iphones.
5st iPhone 3GS 16GB
Pris: 6.000 kr/st19st iPhone 3GS 32GB
Pris: 6.500 kr/stPriserna är exkl. moms
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.