4.3.3 Batteri Problem?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone 4.3.3 Batteri Problem?

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Member
    Post count: 1

Hej alla!

Jag har ett väldigt märkligt problem. Jag bestämde mig för att uppdatera min 3gs till 4.3.3 och sedan jailbreaka med redsnow. Allt har gått perfekt och den är jailbreakad. Men nu till det märkliga. När jag mobilen i standby (lockscreen) så funkar den, men så fort jag kör en app i typ 5 minuter stängs mobilen av, och ibland går det inte att starta utan att ladda den eller sätta i laddaren. Jag har nu provat att ha laddaren i och köra program för att se om de händer samma sak, men icke. Mobilen stängs inte av så fort jag har laddaren dockad, när jag tar ut den stängs mobilen av efter ca 5 minuter.

Jag förstår inte om det är något fel på 4.3.3 eller jailbreaken, eller så har batteriet gått åt helvete. För när mobilen stängs av så kommer laddikonen upp på skärmen, men låter jag mobilen vara i 5-10 minuter så kan jag sätta på den igen.

Helt jävla skumt

Nån som har liknande problem eller vet något?

muffins
    Member
    Post count: 1906

Det du kan testa med är att återställa till en stock 4.3.3 som inte innehåller något jailbreak.
    Kör sedan applikationer i längre än 5 minuter och se om samma fenomen visar sig.

Visar sig inte samma negativa fenomen så vet du ju vart problemet kommer från.

Mvh

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.