4.3 har kommit

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone 4.3 har kommit

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author
    Member
    Post count: 461
    Iphonee
    Member
    Post count: 46

Kan inget annat än att säga ÄNTLIGEN :laugh:

Bjornsson
    Member
    Post count: 108

bara JB kvar då =)

Kingmiran
    Member
    Post count: 122

dom har blockerat cydia tweek som instaleras i mobilen så hoppas saurik kan fixa det

Iphonee
    Member
    Post count: 46

Smärtfritt var det inte att uppdatera. Först på ena laptopen så vägrade den först hämta 4.3 efter omstarter hit o dit så hämtades den hem. Väll igång med min återställning så var det 1013 felmeddelande. Ändrade Host filen men nej då det gick ändå inte.

Nehe vidare till den andra laptopen. Då fick jag felmeddelande 1016 eller vad den nu hette. Då hittade jag att man skulle ta ut simkortet. Detta resulterade dock i att jag nu har en iphopne 4 4.3 🙂
    Engelska språk i appstore dock 😮

LuDii
    Member
    Post count: 360

Det var ju inte så mycket som var nytt

Petersh
    Member
    Post count: 3

Hejsan,

Skulle uppdatera min Iphone 4 idag och då kom de upp ett felmeddelande och hela telefonen haka upp sig.

Nu när jag försöker sätta på den står de att jag måste koppla till datorn. När jag väl kopplar säger den att jag måste återställa mobilen.

Jag har massor av bilder och videoklipp på mina barn som jag verkligen, verkligen inte vill förlora

Jag är inte så teknisk av mig och skulle verkligen uppskatta om någon vet hur jag skall gå tillväga för att inte förlora mina bilder?

Vänligen,

Peter

LuDii
    Member

En säkerhetskopia sparar allt du har på din telefon. Bilder, videos osv

LuDii
    Member

Försöker att göra en ringsignal i nya itunes men utan att lyckas. har de tagit bort den funktionen?

Petersh
    Member
    Post count: 3

Hej,

Så dem har allt har alltså inte gått förlorat?

Hur skall jag gå tillväga för att få tillbaka allt?

Vänligen,

Peter

CLS
    Member
    Post count: 223

Direkt efter installationen av 4.3 så försökte jag hitta “Personal Hotspot” funktionen som vad jag förstod skulle ligga direkt under “Inställningar”. Först så såg jag den inte utan fortsatte att gå igenom inställningarna. När jag sedan gick tillbaka till början av inställningarna så fanns den helt plötsligt där, jag tycker ändå att det var lite konstigt att den inte fanns där direkt när jag tittade första gången. Är det någon som har upplevt samma som jag?

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.