4G eller 3GS?

Viewing 18 posts - 1 through 18 (of 18 total)
  • Author
    Member
    Post count: 15

Jag har fått ett erbjudande om att välja i princip vilken mobil jag vill och får den betalt och kollar då på lite lurar. Har tittat mest på HTC Desire men har aldrig provat att använda den, däremot har jag känt och knappat på 3GS och jag är förälskad som så många andra. 😀 Detta blir min första smartphone och vill att det ska bli ett bra köp.
    Eftersom 4an nu har kommit så är ju frågan om man ska välja 4an eller 3GS? Är det så mycket problem med fyran som man hör talas om?

Ni får gärna komma med åsikter som kan hjälpa mig 🙂

muffins
    Member
    Post count: 1906

Välj 4an framför 3GS om priset inte har någon betydelse, som du säger då du får den betald.

Bara mycket tjaffs i USA om dödsgreppet på telefonen då de har sämre struktur i sitt nät än vad vi har i Sverige.

TruB
    Member
    Post count: 476

några få har tydligen problem med fyran i sverige, men det är minimalt, och det är mer baserat på nätet där du är och bor. skulle det vara så att det är problem så kan du alltid lämna tillbaka den.

muffins
    Member

@trub 77970 wrote:

några få har tydligen problem med fyran i sverige, men det är minimalt, och det är mer baserat på nätet där du är och bor. skulle det vara så att det är problem så kan du alltid lämna tillbaka den.

Självfallet får man även problem i Sverige med täckningen om man har en operatör som har dålig täckning på det stället man befinner sig på.

Max500
    Member

En tanke som dök upp, visst är det så att man via appstore kan fixa ett svenskt tangentbord?

muffins
    Member

@max500 77974 wrote:

En tanke som dök upp, visst är det så att man via appstore kan fixa ett svenskt tangentbord?

Telefonen har _redan_ svenskt språk och tangentbord.
    Har telefonen inte det så har du troligtvis köpt en kopia.

Max500
    Member

Ska man välja 16 eller 32? Vissa säger att man inte kommer upp i 16 även fast de har massor utav appar :confused:

imported_pongo
    Member
    Post count: 893

allt handlar om vad man hade tänkt lagra, själv har jag en massa filmer och serier som jag ser på jobbet, så 16kom jag upp i lätt.

Le1
    Member
    Post count: 29

använder man “orb live” krävs inte så mycket utrymme då man kan streama video, bilder, dokument mm direkt ifrån sin hemdator via nätet. edge 3G eller wifi, ditt val!

steffeiphone
    Participant
    Post count: 799
    TruB
    Member
    Post count: 476

@steffeiphone 77994 wrote:

Duell: iPhone 4 VS iPhone 3GS Mobil.se

den var ganska innehållslös måste man väl säga

Max500
    Member

Jag är ju smått trög när det kommer till telefoner och GB och MB och allt sånt. Det lutar åt 16Gb men eftersom jag inte har ngn uppfattning hur mycket det är, så kan man jämföra det med appar? Alltså hur många appar kan man ha på 16gb? Fattar såklart att det har med storlekarna att göra, men på ett ungefär?

trueblood
    Member
    Post count: 19

om priset inte spelar roll så 4an. fast jag tycker personligen 3gs är snyggare osv så jag skulle valt den annars

Max500
    Member

Nu är den beställd 😀

MiRRe
    Member
    Post count: 174

Vilken blev det ? 🙂

Max500
    Member

Det blev iPhone 4 16GB. Tror att 16 räcker bra för mig 🙂
    Får se hur lång tid det tar innan den kommer.

3GS
    Member
    Post count: 65

Hoppas du gillar den! 🙂

Max500
    Member

Det hoppas jag också, haha. Står fortfarande i kö, räknade ut att i början av november kanske den skulle hamna i mina händer.

Viewing 18 posts - 1 through 18 (of 18 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.