Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › 5 rader lodrätt?
-
AuthorPosts
-
Hej!
Nu har jag 3st trådar uppe men vad skall man göra när man är amatör och behöver hjälp? 🙂
Jag har återställt telefonen och jailbrejkat igen så nu tänkte jag installera det jag hade förrut. Jag hade både 5 rader med ikoner (fiverows) lodrätt och vågrätt men nu hittar jag bara programmen för 5 raders dock (fiverows dock) och 5 rader vågrätt (fiverows sprintboard). Någon som vet vad programmet heter som gör 5 rader lodrätt????Tack på förhand!
@dejevad 29633 wrote:
Hej!
Nu har jag 3st trådar uppe men vad skall man göra när man är amatör och behöver hjälp? 🙂
Jag har återställt telefonen och jailbrejkat igen så nu tänkte jag installera det jag hade förrut. Jag hade både 5 rader med ikoner (fiverows) lodrätt och vågrätt men nu hittar jag bara programmen för 5 raders dock (fiverows dock) och 5 rader vågrätt (fiverows sprintboard). Någon som vet vad programmet heter som gör 5 rader lodrätt????Tack på förhand!
Five Column Springboard
CydiaFive-column springboard i cydia
från Ste Packaging
@miche 29668 wrote:
Nej, det är både och, 5*5. Laddade ner och provade nämligen.
Hmmmmmmm varför får jag bara 5 rader vågrätt och inte lodrätt med det programmet då??
EDIT: Är det någon speciell inställning man måste göra för jag är seriös när jag säger att jag har bara 5 rader vågrätt med Five Column Springboard och inte 5 rader lodrätt
Jag har mailat Ste nu och frågat varför jag har detta problemet. Hoppas han vet
@dejevad 29702 wrote:
Hmmmmmmm varför får jag bara 5 rader vågrätt och inte lodrätt med det programmet då??
EDIT: Är det någon speciell inställning man måste göra för jag är seriös när jag säger att jag har bara 5 rader vågrätt med Five Column Springboard och inte 5 rader lodrätt
Jag har mailat Ste nu och frågat varför jag har detta problemet. Hoppas han vet
Umm, när jag menar 5 rader lodrätt, så räknar jag med docken! Du kanske menar utan den? Det lär se jäkligt litet och konstigt ut med ännu en rad?
Är det föresten någon som vet hur man scrollar nedåt ( lodrätt ) för att byta workspace istället för vågrätt (åt höger) ?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.