5 rader lodrätt?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone 5 rader lodrätt?

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author
    Member
    Post count: 76

Hej!

Nu har jag 3st trådar uppe men vad skall man göra när man är amatör och behöver hjälp? 🙂
    Jag har återställt telefonen och jailbrejkat igen så nu tänkte jag installera det jag hade förrut. Jag hade både 5 rader med ikoner (fiverows) lodrätt och vågrätt men nu hittar jag bara programmen för 5 raders dock (fiverows dock) och 5 rader vågrätt (fiverows sprintboard). Någon som vet vad programmet heter som gör 5 rader lodrätt????

Tack på förhand!

QeuDee
    Member
    Post count: 463

@dejevad 29633 wrote:

Hej!

Nu har jag 3st trådar uppe men vad skall man göra när man är amatör och behöver hjälp? 🙂
    Jag har återställt telefonen och jailbrejkat igen så nu tänkte jag installera det jag hade förrut. Jag hade både 5 rader med ikoner (fiverows) lodrätt och vågrätt men nu hittar jag bara programmen för 5 raders dock (fiverows dock) och 5 rader vågrätt (fiverows sprintboard). Någon som vet vad programmet heter som gör 5 rader lodrätt????

Tack på förhand!

Five Column Springboard
    Cydia

dejevad
    Member

@qeudee 29641 wrote:

Five Column Springboard
    Cydia

Nej det är 5 rader vågrätt. Jag letar efter 5 rader lodrätt

Wester
    Member
    Post count: 200

Five-column springboard i cydia

från Ste Packaging

Miche
    Participant
    Post count: 358

@dejevad 29645 wrote:

Nej det är 5 rader vågrätt. Jag letar efter 5 rader lodrätt

Nej, det är både och, 5*5. Laddade ner och provade nämligen.

QeuDee
    Member
    Post count: 463

@miche 29668 wrote:

ja har också det 😮

dejevad
    Member

@miche 29668 wrote:

Hmmmmmmm varför får jag bara 5 rader vågrätt och inte lodrätt med det programmet då??

EDIT: Är det någon speciell inställning man måste göra för jag är seriös när jag säger att jag har bara 5 rader vågrätt med Five Column Springboard och inte 5 rader lodrätt

Jag har mailat Ste nu och frågat varför jag har detta problemet. Hoppas han vet

Miche
    Participant
    Post count: 358

@dejevad 29702 wrote:

Hmmmmmmm varför får jag bara 5 rader vågrätt och inte lodrätt med det programmet då??

EDIT: Är det någon speciell inställning man måste göra för jag är seriös när jag säger att jag har bara 5 rader vågrätt med Five Column Springboard och inte 5 rader lodrätt

Jag har mailat Ste nu och frågat varför jag har detta problemet. Hoppas han vet

Umm, när jag menar 5 rader lodrätt, så räknar jag med docken! Du kanske menar utan den? Det lär se jäkligt litet och konstigt ut med ännu en rad?

Jonas
    Member
    Post count: 116

Är det föresten någon som vet hur man scrollar nedåt ( lodrätt ) för att byta workspace istället för vågrätt (åt höger) ?

Mekke
    Member
    Post count: 2271

Om jag inte minns fel så fanns det vertikal scrollning i 1.*.*-firmware, men försvann i 2.*.* 🙁

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.