5 rader med ikoner på springboard, får inte bort det!

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone 5 rader med ikoner på springboard, får inte bort det!

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Member
    Post count: 49

Tjena, har pillat med teman lite och vill nu inte ha något annat tema än originalet. Stängde av allt i winterboard och tog bort five column springboard men får det inte att fungera. Jag har 5 rader med ikoner (lodrätt) så texten under ikonerna går in i ikonen under om ni förstår. Hur får jag bort detta?

Har alltså 5 rader (6 med docken) men vill ha original som är 4 rader (5 med docken). Hur löser jag det? Hittar inget under inställningar eller liknande.

Freebo
    Member
    Post count: 4365

FCSB ligger under Inställningar, den enda ändringen du kan göra där är at slå av/på den femte kolumnen.

Du menar alltså att du avinstallerat FCSB och att den inte längre ligger där under Inställningar?

tehfiskk
    Member
    Post count: 154

FCSB e väl 5 ikoner på bredden.

fiveIrows heter programmet som ger 5 ikoner på höjden. Se om du har de enablat/installerat och ta bort de.

Freebo
    Member
    Post count: 4365

hehe, jag har inte fått min espresso än…=)

tehfiskk
    Member
    Post count: 154

fair enough 😉

leomessi
    Member
    Post count: 49

@tehfiskk 63656 wrote:

FCSB e väl 5 ikoner på bredden.

fiveIrows heter programmet som ger 5 ikoner på höjden. Se om du har de enablat/installerat och ta bort de.

Tack! Det låg inte under inställningar men hittade det i cydia och tog bort det och nu fungerar det som vanligt:D Tack!

raekaN
    Member
    Post count: 139

ja kan inte hitta fiveirows under inställningar :/ har testat installera om de men de gick ej

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.