Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Tillbehör & reservdelar › Aktiv bilhållare från Brodit!
-
AuthorPosts
-
Japp nu finns det alltså en aktiv bilhållare från Brodit till iPhone 3G. Nu väntar jag bara på ett “turn by turn” navigeringsprogram för iPhone så kan jag pensionera min gamla Tytn som kör TomTom idag.
Står att den fungerar med laddkabel ellr interfacekabel? Skulle de t. ex vara möjligt att dra ljud ut ur iPhone till aux ingången på bilsteron och samtidigt ladda den?
Jag hade ju även hoppats på ett sätt att enkelt rotera och byta läge mellan horisontellt och vertikalt.
Står att den fungerar med laddkabel ellr interfacekabel? Skulle de t. ex vara möjligt att dra ljud ut ur iPhone till aux ingången på bilsteron och samtidigt ladda den?
Precis vad jag vill ha, skulle vara underbart med en hållare för bilen kombinerat med en sladd som laddar och sänder ljud till bilstereon. Fanns ju en sladd på Apple Store förut såg jag, som laddade telefonen samtidigt som den sände ljud till bilradion via FM-sändare. Men hittar den inte nu när jag tittade, ska kolla mer noga sen. Det tillsammans med en sändare skulle vara underbart i en smidig kombination =)
Hittade den nu, och lite andra prylar på apple store.. visade sig att det låg under “iPod”
FM-sändare och laddare(såg nu att det inte stod att den pssade med Iphone i och för sig):
Apple Store (Sverige) – Kensington Liquid FM Deluxe AutoKit for iPodSamma grej fast annat märke:
Apple Store (Sverige) – Belkin TuneCast Auto3 FM-sndare fr iPod/iPhoneVerkar rätt schysst också, dock känns det tveksamt om Iphonen/iPoden verkligen sitter kvar med tanke på det enkla fästet.. beror ju på hur man kör också kanske =):
Apple Store (Sverige) – Griffin RoadTrip med SmartScanDock verkar hållaren från Brodit vara lite bättre i och med att man slipper koppla i och ur kontakten hela tiden… bara att hitta en bra sladd som laddar och sänder fm samtidigt 🙂
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.