Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Aktivera Teman
-
AuthorPosts
-
Jag har läst runt lite på forumet och såg att man skulle installera winterboard för att kunna aktivera teman.
Så jag installerade winterboard från cydia men winterboard kommer ändå inte upp.
Kan jag ha installerat fel typ av winterboard eller beror det på något annat?
Jag tänkte aktivera temat iWood Realize.
Har du sb settings eller bossprefs installerat? Isåfall kan du gå in i “Hide Icons” och kolla om WinterBoard finns där… Och testa en respring (eller reboot) 🙂
Har du sb settings eller bossprefs installerat? Isåfall kan du gå in i “Hide Icons” och kolla om WinterBoard finns där… Och testa en respring (eller reboot) 🙂
Har bossprefs installerat och har gått in och kollar på hide icon grejen och winterboard finns där? Det stod där som att de skulle visas men det gör det ju inte. Jag testade med att ställa in så att det inte skulle visas, men det fungerade inte då heller.
Har tidigare testat med att installera om winterboard och starta om iPhonen men winterboards ikonen dyker fortfande inte upp.
Har bossprefs installerat och har gått in och kollar på hide icon grejen och winterboard finns där? Det stod där som att de skulle visas men det gör det ju inte. Jag testade med att ställa in så att det inte skulle visas, men det fungerade inte då heller.
Har tidigare testat med att installera om winterboard och starta om iPhonen men winterboards ikonen dyker fortfande inte upp.
Hmm, testa categories och lägg den i en mapp, det borde funka 😉
Hmm, testa categories och lägg den i en mapp, det borde funka 😉
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.