Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › akut hjälp behövs
-
AuthorPosts
-
Hejsan
Jag följde instruktionerna på länken https://www.iphoneinfo.se/forum/allt-om-iphone-3g/4042-iphone-os-3-0-beta.html som finns här på forumet.Jag gjorde alla stegen men vid punkt 7 stannade allt upp. Jag sitter nu och inte kan komma in i min telefon utan det står att jag måste registrera mig.
Jag har Itune v8,2
Nu undrar jag hur jag gör en systemåterställning på min iphone?
återställ till den versionen du hade förut
@mekke 32212 wrote:
Detta görs via iTunes 😉
går inte för Itunes säger att jag måste ha nyare version 8.2 och jag avinstallerade den jag hade och hämta hem ny (blev 8.1) så itunes finner inte kontakt med telefonen då jag kör felsök med den.
Jag kommer inte in i telefonen- helt stopp. kan enbart välja nödsamtal.
så vad gör jag?@mekke 32217 wrote:
Laddar ner 8.2 igen 😉
har även testat återställning men kommer ingen vart- kan fortfarande bara göra nödsamtal.
installera 8.2 itunes men får bara meddelande “this device is not registered as part of the iPhone Developer Program. If you are a member of the Program, please register your device in the Iphone Developer Program Portal”
Hur gör jag för att komma in i telefonen?!!
Var inte ansluten till Internet när du har iPhonen ikopplad! 😉 Prova återställa en gång utan Internet..
carpe vart är den?
hur dålig är alla ?
jag har då lyckats me att få igång beta 5, på min iphone 2g utan debeloper account !
Du kommer förmodligen få ett felmeddelande där som betyder att du har fel baseband…. Googla ditt felmeddelande annars….
har lämnat in den till Telia och dem kunde inte fixa det heller på butik och skickade iväg den dem sa att det kan bli en ny iphone=)
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.