Alla appar försvann efter misslyckat synk

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Alla appar försvann efter misslyckat synk

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 2

Tidigare hade jag på min Windows XP installerat iTunes och hade inga som helst problem med att synkronisera min iPhone på iTunes. För en vecka sen bestämde jag att installera om XP på nytt efter att ha formaterat disken.

Jag installerade om iTunes och loggade in på min iTunes-konto och tänkte överföra alla applikationer som fanns på min iPhone till iTunes (vid det här läget var itunes tom). Men till min stora förvåning synkroniserade enbart en fåtal applikationer (standard apparna + några jag tidigare hämtade från App Store). Efter den snabba synkronisering fanns bara en fåtal appar på mobilen och kom jag ihåg att jag fick klicka på en länk som visade en lista med applikationer som inte “synkroniserades pga att datorn inte var auktoriserad”. Jag stängde den och började om men lyckades aldrig få tillbaka alla de applikationer jag köpte och laddade hem under det senaste året (några av de väldigt viktiga och innehåller sparade lösenord och andra viktiga dokument).

På itunes kan jag se historiken på alla mina applikationsköp, från den första i tidig 2009 till den sista i februari 2010. Kan jag använda den informationen för att få tillbaka mina förlorade appar? Vad tro ni?

Tacksam för hjälp!!
    Tack på förhand

imported_pongo
    Member
    Post count: 893

@myzogin 60405 wrote:

På itunes kan jag se historiken på alla mina applikationsköp, från den första i tidig 2009 till den sista i februari 2010. Kan jag använda den informationen för att få tillbaka mina förlorade appar? Vad tro ni?

fall du använder dig utav samma itunes konto som du köpt allt på, så ja det är bara att använda den informationen och dra hem det som du förlorat. du kommer inte behöva slösa pengar på det igen. (köpt är köpt)

jonas19
    Member
    Post count: 120

Finns det inget sätt att få allt som man köpt utan att komma ihåg det ? jag kommer nämligen inte ihåg allt jag köpt, men vill ha allt jag har köpt.

så frågan: finns det någon knapp eller något liknande som hämtar allt jag har köpt ? 🙂

imported_pongo
    Member
    Post count: 893

du kan se allt du köpt/laddat ner i ditt itunes konto.
    men där står det bara vad du installerat, inte någon knapp som installerar dom igen

jonas19
    Member
    Post count: 120

joo men saken e att jag formaterade datorn igår, och i dag synkade jag min iphone så försvann allt :S och jag vet inte hur jag ska få dem tbx.. 🙁

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.