ALLA apps kraschar

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone ALLA apps kraschar

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Member
    Post count: 16

Nu har min telefon fått storfnatt..

Alla apps som jag tagit hem från appstore kraschar ca 1 sec efter jag startat dom. Alla “orginal apps” funkar fint.
    Telefonen är inte JB eller något liknande.. nån som har nån ide om vad det kan vara för fel?

maackan
    Member
    Post count: 32

Hade också det så, försökte med en massa saker som starta om, auktorisera i iTunes som någon sa,m.m inget hjälpte.
    Jag fick till sist återställa hela iPhonen som den va vid ny köp (radera allt)

Har ej provat hämta apps i istore igen men hoppas det funkar sen…

Lycka till och hoppas någon kommer med ett bra svar som löser ditt problem,kan ju även vara till hjälp för andra senare framöver också!

alx019
    Member
    Post count: 8

Jag hade samma problem här om dan. Och jag laddade bara ner ett nytt app från app store (ta nån gratis app bara) Jag startade upp den nya nerladdade appen, stängde sen av den och testade starta alla gamla apps som inte fungerade, och vips så fungerade allt. Testa det!

Broden
    Member
    Post count: 16

@alx019 37923 wrote:

Jag hade samma problem här om dan. Och jag laddade bara ner ett nytt app från app store (ta nån gratis app bara) Jag startade upp den nya nerladdade appen, stängde sen av den och testade starta alla gamla apps som inte fungerade, och vips så fungerade allt. Testa det!

Funkar inte =(

det blir väll å radera allt då… =(

Appelphone
    Member
    Post count: 594

det händer ibland, man måste återställa 🙁

Turbotrojkan
    Member
    Post count: 155

Använd sökfunktionen nästa gång…

TruB
    Member
    Post count: 476

@turbotrojkan 37968 wrote:

Använd sökfunktionen nästa gång…

ok då

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.