alla med tele 2 på iphone 3g och 3gs se hit

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Upplåsning och jailbreak alla med tele 2 på iphone 3g och 3gs se hit

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Member
    Post count: 482

har en iphone 3g ios 4.0.1 som jag återställde igår då förlorade jag ju tele2 carrier logo, så jag ville göra detta igen men får inte till det. nån som kan hjälpa mig om vad dem ska hetta altså man ska ju döpa dem till exakt vad dem orginala heter men dem har jag tagit bort. vet inte hur jag ska göra nu 🙁

Cophe
    Member
    Post count: 1079

@apple 3g 87755 wrote:

har en iphone 3g ios 4.0.1 som jag återställde igår då förlorade jag ju tele2 carrier logo, så jag ville göra detta igen men får inte till det. nån som kan hjälpa mig om vad dem ska hetta altså man ska ju döpa dem till exakt vad dem orginala heter men dem har jag tagit bort. vet inte hur jag ska göra nu 🙁

Default_CARRIER_Tele2.black@2x.png
    FSO_CARRIER_Tele2.white@2x.png

Prova dessa. Vill dem inte så prova utan @2x.

apple 3g
    Member

@cophe 87758 wrote:

Default_CARRIER_Tele2.black@2x.png
    FSO_CARRIER_Tele2.white@2x.png

Prova dessa. Vill dem inte så prova utan @2x.

provade med @2x , gjorde en respring men funkade inte startade om funkade inte, provade utan @2x på alla gjorde respring och en reebot men funkade inte står fortfarande s comviq 😡

apple 3g
    Member

jag gör detta med diskaid. root>var>mobile>libary>operator.Bundle.bundle och där finns dem två png bilderna och ovan för dem så finns det nåt som heter carrier.plist och under dem finns det nåt som heter Info.plist

Cophe
    Member
    Post count: 1079

@apple 3g 87761 wrote:

provade med @2x , gjorde en respring men funkade inte startade om funkade inte, provade utan @2x på alla gjorde respring och en reebot men funkade inte står fortfarande s comviq 😡

Ok, det är lite konstigt. De borde funka.

apple 3g
    Member

@cophe 87763 wrote:

Ok, det är lite konstigt. De borde funka.

gick in på ett annat ställe tog bort massa carrier skit 😡 som vodafone swisscom at&t massa skit fick 7 mb free på min iphone 🙂 har bara kvar telia,telenor,turkcell,unknown bundle och det är där min tele 2 logorna finns 🙁

apple 3g
    Member

vad kan vi göra 🙁 ?

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.