Front page › Forums › Köp & Sälj › Alla mina iPhones till salu 3gs:s 3g:s [Vill ha iPhone 4]
-
AuthorPosts
-
Till salu:
iPhone 3gs 16gb svart låst till Telia/Halebop [4.1] jailbreakad med Limera1n. 3000:-
iPhone 3gs 16gb svart låst till Telia/Halebop [4.0 med 3.1.2 shsh sparade] 3000:-
iPhone 3g 8gb svart låst till någon tysk opatahör [3.1.2] Jailbreakad med Blackra1n] 2000:-
iPhone 3gs 16gb svart låst till Telia/Halebop [4.1] Jailbreakad med Limera1n 3000:-
iPhone 3gs 32gb vit låst till Telia/Halebop [4.0.1] jailbreakat med jailbreakME. (sprickor i skärmen) 3000:-
iPhone 3gs 16gb svart trasig i 2 delar låst till AT&T [3.1.3] BUD.Skicka PM om du är intresserad av någon av dessa, pris diskuteras via PM.:)
Bild/mer info kan jag fixa på alla.
Kvitto/garanti finns inte på någon bara kvitto kvar på 3g:n.Priser kan ändras via PM
1000kr för den tysk låsta.
Har du något start pris på dem eller? Vart finns dem? Är dem låsta eller inte ?
Alla är kvar och den vita har en sprucken skärm
är mycket intresserad på iPhone 3gs 16gb svart oöppnade
@lillpurre 75185 wrote:
är mycket intresserad på iPhone 3gs 16gb svart oöppnade
Jasså, då är den bara att skicka iväg ett PM.
Så diskuterar vi där.@zaamaya 72077 wrote:
iPhone 3g 8gb svart låst till någon tysk opatahör [3.1.2] Jailbreakad med Blackra1n] 2100:-[/quote]
Om du kan gå ner i pris och den kan skickas mot postförskott eller bussgods s.k efterkrav vilket är lika som postförskott, förutom att med efterkrav behövs inget plusgiro/bankgiro för avsändaren, så kan jag vara intresserad, då min unge har haft sönder min telefon och min ekonomi klarar inte av en nybeställning i dagsläget.
Mvh
ALLA är kvar 🙁
Är det så dåliga priser?
@zaamaya 76690 wrote:
Är det så dåliga priser?
Verkar så.
Du kunde inte ens gå ner lite i pris heller vid förfrågan.
Hade du varit flexibel på den punkten så hade du haft en telefon mindre att sälja, då jag var en potentiell köpare.
Men det gick visst inte så då får jag leta vidare och ge upp denna annons.men om du höjer priserna
så kan du editera din text
så man får veta vad det är för pris som gäller.@muffins 76691 wrote:
Verkar så.
Du kunde inte ens gå ner lite i pris heller vid förfrågan.
Hade du varit flexibel på den punkten så hade du haft en telefon mindre att sälja, då jag var en potentiell köpare.
Men det gick visst inte så då får jag leta vidare och ge upp denna annons.Håll dig borta, smuts.
@mikeybo 76696 wrote:
men om du höjer priserna
så kan du editera din text
så man får veta vad det är för pris som gäller.Har inte höjt pris.
@chestor 77019 wrote:
Har du kvar den trasiga?
Yes, sir!
@zaamaya 77156 wrote:
Håll dig borta, smuts.
Herregud vad kommer denna skitkastning från?
Det här tänker jag inte godta utan du kan praktiskt taget dra åt helvete helt enkelt pga den kommentaren du gav mig.Du har skrivit “Skicka PM om du är intresserad av någon av dessa, pris diskuteras via PM.”
Men det var ju inte sant, vilket jag konstaterade i mitt tidigare inlägg där jag besvarade frågan om priserna verkade vara för höga som du ställde.
Jag kom varken med nå skambud utan frågade bara om priset kunde sänkas, skrev inte ens till vilken summa.Jävla barnrumpa till lekstuga från din sida.
Jag vet nu sjönk även jag till din personliga nivå, men det ger jag fanken i då jag inte gjort något för att förtjäna den behandling jag fått från dig med din senaste kommentar till mig.
Det har gått en månad nu och du har inte sålt en enda som jag förstår det. Kan någon vara snäll och låsa denna tråden eftersom “säljaren” tydligen inte vill sälja.
@mrsmart 77169 wrote:
Det har gått en månad nu och du har inte sålt en enda som jag förstår det. Kan någon vara snäll och låsa denna tråden eftersom “säljaren” tydligen inte vill sälja.
Fan drar du inte för?
Ingen vill köpa för alla saknar kvitto och jag bor i Trollhättan.
Och några går ner i pris till 3000 på 3gs och det vill inte jag.
Roligt att du bumpar upp min tråd?
iPhone 3gs 16gb svart låst till Telia/Halebop [3.1.2] oöppnad ligger fof i kartong. 3300:-
iPhone 3gs 32gb vit låst till Telia/Halebop [4.0.1] jailbreakat med jailbreakME. 3400:-Är intresserad av någon av dom två, hur är den vita, är det många repor eller är den i nästan nyskick?
Trodde denna tråd skulle låsas p.g.a oseriös Säljare
Han är nog seriös men orealistisk?
Alla är kvar förutom 3G:n och den trasiga.
Låter tråden vara kvar.
Tänk på att hålla er till topic så ska det nog funka. Lycka till Zaamaya -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.