Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Alla program från iTunesstore stängs omedelbart :S
-
AuthorPosts
-
Hej. Jag har nyligen uppdaterat min iPhone 3g 16 gb till 3.0 (jailbreakad). Hade lite strul med allt möjligt, och har fått återställa den 2 gånger, men nu fungerar allt, utom att starta programmen från iTunesstore.
De öppnas när man trycker på ikonen, men på ca 1 sek, innan de hunnit laddas, så stängs de ner.
Har någon annan varit med om liknande, eller har någon aning om vad jag kan göra för att åtgärda problemet, utan att återställa den (igen)?
Jag kan förstå att den strulat om man installerar / avinstallerar massa program, men det enda jag installerat är;
witerboard
glasklart tema med alla dess tillbehör
5 icon dock
mobile terminal
synkat iTunes biblioteket med program
cydiaMycket tacksam för alla tips och svar, är verkligen i behov av hjälp.
Finns 2 varianter:
1. Gå in i iTunes, på någon av menyerna (kommer ej ihåg vilken) tryck Auktorisera konto.
2. Ladda hem en gratis app. Starta valfri app. (du får skriva in ditt lösenord, vilket gör att samma sak händer som på 1an)@bozz 38930 wrote:
Finns 2 varianter:
1. Gå in i iTunes, på någon av menyerna (kommer ej ihåg vilken) tryck Auktorisera konto.
2. Ladda hem en gratis app. Starta valfri app. (du får skriva in ditt lösenord, vilket gör att samma sak händer som på 1an)Hade testat tvåan innan, och ett fungerade inte heller nu när ajg testade. Tack för försök 🙂 Får bli att återställa den igen.
@phoenix91 38902 wrote:
Hej. Jag har nyligen uppdaterat min iPhone 3g 16 gb till 3.0 (jailbreakad). Hade lite strul med allt möjligt, och har fått återställa den 2 gånger, men nu fungerar allt, utom att starta programmen från iTunesstore.
De öppnas när man trycker på ikonen, men på ca 1 sek, innan de hunnit laddas, så stängs de ner.
Har någon annan varit med om liknande, eller har någon aning om vad jag kan göra för att åtgärda problemet, utan att återställa den (igen)?
Jag kan förstå att den strulat om man installerar / avinstallerar massa program, men det enda jag installerat är;
witerboard
glasklart tema med alla dess tillbehör
5 icon dock
mobile terminal
synkat iTunes biblioteket med program
cydiaMycket tacksam för alla tips och svar, är verkligen i behov av hjälp.
Irriterande fel det där 😛 Tror problemet är som i denna tråd:https://www.iphoneinfo.se/forum/problem-och-felsokning/4550-efter-3-0-uppdatering-funkar-inte-appsen.html
Att du måste när du återställer ställa in mobilen som en “Ny Iphone”. För annars ligger buggen kvar i din säkerhetskopia….
Hoppas det löser sig för dig! 🙂
@turbotrojkan 38976 wrote:
Irriterande fel det där 😛 Tror problemet är som i denna tråd:https://www.iphoneinfo.se/forum/problem-och-felsokning/4550-efter-3-0-uppdatering-funkar-inte-appsen.html
Att du måste när du återställer ställa in mobilen som en “Ny Iphone”. För annars ligger buggen kvar i din säkerhetskopia….
Hoppas det löser sig för dig! 🙂
Jag chansade faktiskt på att just göra det till en ny iphone, innan jag läste detta, och det fungerade klockrent =)
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.