Alla saker försvann.

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Alla saker försvann.

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • Author
    Member
    Post count: 108

Sitter hemma hos famioljen och slänge in nyaste Itunes för att uppdatera till 3.0 och det gick ju bra med sedan när den skulle synkronisera så tog den bort alla program/spel som jag köpt 😮

Så jag undrar, när jag kommer hem till min dator kommer den då att synca tillbaka alla program/spel som ligger i iTunes i min dator?

Kungen
    Member
    Post count: 985

@bjornsson 34289 wrote:

Sitter hemma hos famioljen och slänge in nyaste Itunes för att uppdatera till 3.0 och det gick ju bra med sedan när den skulle synkronisera så tog den bort alla program/spel som jag köpt 😮

Så jag undrar, när jag kommer hem till min dator kommer den då att synca tillbaka alla program/spel som ligger i iTunes i min dator?

Ja den kommer synka tillbaka allt, sålänge du har alla program spel på den datorn?

steffeiphone
    Participant
    Post count: 799

@bjornsson 34289 wrote:

Jadå du får tillbaks allt :). Du får tillbaks det som den var efter senaste säkerhetskopiering, DVS senaste gången du synca den:P

Bjornsson
    Member

@kungen 34297 wrote:

Ja den kommer synka tillbaka allt, sålänge du har alla program spel på den datorn?

@steffeiphone 34298 wrote:

Jadå du får tillbaks allt :). Du får tillbaks det som den var efter senaste säkerhetskopiering, DVS senaste gången du synca den:P

sköönt =)
    ja de ligger kvar på min dator, synd bara att jag inte synca telefon mot den här datorn innan också så jag slapp det 😛

Mr Fyhr
    Member
    Post count: 482

De kommer tebax mina försvann med men när jag hade synkat 2 ggr så kom alla in igen :).

Bjornsson
    Member

det går inte att kolla via itunes vilka program man tankat hem för att ladda ner dom på nytt gratis?

Mr Fyhr
    Member
    Post count: 482

@bjornsson 34306 wrote:

det går inte att kolla via itunes vilka program man tankat hem för att ladda ner dom på nytt gratis?

Jag gick in på iTunes och kollade, dom prog som jag använde mycket kom jag ihåg vad dom hette eller hur ikonen såg ut och sedan gick jag in på appstore med mob och ladda ner appen som jag ville ha. Dom jag har betalt för är ju mina och kunde ladda hem igen.

Bjornsson
    Member

@Mr Fyhr 34314 wrote:

Jag gick in på iTunes och kollade, dom prog som jag använde mycket kom jag ihåg vad dom hette eller hur ikonen såg ut och sedan gick jag in på appstore med mob och ladda ner appen som jag ville ha. Dom jag har betalt för är ju mina och kunde ladda hem igen.

ok, ska testa det så jag har något att spela ikväll =)
    men går ju så otroligt trööögt att surfa runt i app store just nu :rolleyes:

imported_Thian
    Member
    Post count: 1020

@bjornsson 34315 wrote:

ok, ska testa det så jag har något att spela ikväll =)
    men går ju så otroligt trööögt att surfa runt i app store just nu :rolleyes:

Försöker också kolla runt i appstore utan vidare framgång.. låångsamt.

steffe
    Member
    Post count: 2452

40 miljoner användare som vill in ungefär samtidigt,blir rätt segt då ja.

Hallminskan
    Member
    Post count: 2

Några av mina (inte alla. skumt) försvann också. finns på datorn och jag har synkat x flera och startat om: När jag går till app store så kan jag inte ta ned dem igen för det står “installerad”.. ?? Nån som har tips? confused:.

Hallminskan
    Member
    Post count: 2

efter fjärde synken och andra omstarten. Men mmsavdelningen är rätt seg..

kenth
    Member
    Post count: 15

@thian 34323 wrote:

Försöker också kolla runt i appstore utan vidare framgång.. låångsamt.

om du går in i itunes store -> account information -> purchase history så finns allt du köpt via itunes och appstore där

//kenth

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.